دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
علی رغبتی:

بازیکنان پرسپولیس در جریان پاداش قهرمانی آسیا هستند/ 3 عضو هیئت مدیره به قطر می‌روند

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: بازیکنان تیم در جریان پاداش در نظر گرفته شده برای فتح لیگ قهرمانان آسیا هستند.
کد خبر : 548059
__381.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، علی رغبتی قبل از سفر تیم پرسپولیس به قطر برای شرکت در دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: خوشبختانه تمام شرایط برای موفقیت تیم فراهم شده است. انصافاً تمام اعضای کادر فنی و بازیکنان آماده بودند و از شرایط استفاده کردند. تیم به قطر اعزام می‌شود تا ان‌شاءالله دست پر به ایران بازگردد.


وی در خصوص سفر اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس به قطر عنوان کرد: آقای جعفر سمیعی به همراه بنده و آقای علی علیپور همراه تیم هستیم. ما چون بحث‌های حاشیه‌ای هم با کنفدراسیون فوتبال آسیا داریم، بهتر دیدیم در حاشیه دیدار فینال این بحث‌ها را با مسئولان AFC مطرح کنیم.


عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد تدارکات لازم برای حضور تیمش در قطر تصریح کرد: ما تجربه یک ماه قبل را داریم. الان هم شرایط بهتر شده و فقط دو تیم در قطر هستند. یک تیم از شرق آسیا به همراه پرسپولیس و کنفدراسیون فوتبال آسیا همه شرایط را در نظر گرفته است.


رغبتی در خصوص پاداش قهرمانی پرسپولیس در آسیا تصریح کرد: اولاً پاداش معنوی این قهرمانی غیرقابل شمارش است که نصیب ایران خواهد شد. در کنار آن تدارک خوبی دیده شده و از حمایت شخص رئیس جمهور و ارگان‌های دیگر هم برخوردار هستیم. باشگاه پرسپولیس هم پیش‌بینی خوبی کرده که در زمان موفقیت آن را اعلام خواهیم کرد و بازیکنان در جریان هستند.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته