دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 آذر 1399 - 13:20
رئیس پلیس راه تهران خبر داد؛

اجرای عملیات طرح زمستانی در بزرگراه‌های پایتخت

رئیس پلیس راه تهران از اجرای عملیات طرح زمستانی در بزرگراه‌های پایتخت با بارش برف زمستانی در محورهای مواصلاتی به شهر تهران خبر داد.
کد خبر : 548045

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، نورالله خادم با تأکید بر ضرورت اجرای عملیات طرح زمستانی در پایتخت گفت: با تغيير فصل و کاهش درجه در شهر تهران به‌ویژه محورهای مواصلاتی به این شهر شاهد بارش  برف و باران در اقصی نقاط بخش‌های تهران هستیم.


وی با اشاره به اینکه  همواره در این فصل شاهد حوادث غیر مترقبه از جمله کولاک، سقوط بهمن، ریزش کوه، آب‌گرفتگی معابر و تخریب پل‌ها و انسداد راه‌ها  به ویژه در مناطق کوهستانی هستیم، افزود: ولیکن این حوادث قابل پیش‌بینی و کنترل بوده و با فراهم کردن تمهیدات و تجهیزات مورد نیاز به راحتی می‌توان از این حوادث را مدیریت کرده و از ورود خسارت جانی و مالی جلوگیری کرد.


رئیس پلیس راه تهران عنوان کرد: از بیستم آذرماه  گروه‌های مختلف طرح زمستانی پلیس‌راه در 4 محور مواصلاتی تهران آزادراه تهران-شمال تونل 16، شمیرانات گردنه قوچک، آزادراه تهران-قم گردنه نعلبندان  و جاده قدیم قم گردنه نعلبندان مستقر و آمادگی کامل برای خدمات‌رسانی به شهروندان در حوادث برودت هوا و رانندگی دارند.


خادم ابراز کرد: کلیه محورهای مواصلاتی به شهر تهران و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی توسط رانندگان وسائط نقلیه توسط کارکنان این پلیس  با بهره‌مندی از نیروهای انسانی و تجهیزات نوین پلیسی کنترل و رصد می‌شود و در صورت بروز حوادثی در اسرع وقت کارکنان برای ارائه خدمات پلیسی در نشانی اعلامی حاضر خواهند شد.


وی اضافه کرد: رعایت قوانین راهنمایی و تجهیز کردن خودرو به تجهیزات ایمنی مربوط به این و رفع عیب نقص فنی خودرو توسط رانندگان مؤلفه‌های موثر در کاهش حوادث در این فصل است و رانندگان قبل از حرکت شرایط آب و هوایی را بررسی و متناسب با آن خودرو خود را تجهیز  کنند.


انتهای پیام/4076/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته