دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 آذر 1399 - 12:22
اختصاصی آنا |

نقض محدودیت‌های کرونایی توسط دانشگاه علوم پزشکی اراک/ دانشجویان فراخوانده شدند!

در حالی که ستاد ملی کرونا از اول آذرماه محدودیت‌های شدیدی در سراسر کشور اعمال کرده است، برخی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور محدودیت‌های ایجاد شده را نقض کرده‌اند.
کد خبر : 548021
علوم پزشکی اراک.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه آموزشی و پژوهشی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، ستاد ملی کرونا با توجه وضعیت شیوع گسترده کرونا محدویت‌های شدیدی در کشور اعمال کرده تا از اول آذر اجرا شوند. اما بر اساس اطلاعات به دست آمده، برخی دانشگاه‌های علوم پزشکی از جمله دانشگاه علوم پزشکی اراک که تحت مدیریت وزارت بهداشت نیز هستند، با اعلام فراخوانی برای دانشجویان خود در هفته گذشته جهت حضور در کلاس‌های عملی دانشگاه، محدودیت‌های اعمال‌شده توسط خود را نقض کرده‌اند.


بنابراین گزارش، دانشگاه علوم پزشکی اراک در حالی هفته گذشته با ارسال پیامک به دانشجویان خود، خواستار حضور آن‌ها در کلاس‌های عملی شد که رئیس این دانشگاه، رئیس ستاد کرونای استان مرکزی هم هست. به این ترتیب رئیس ستاد کرونای استان با نقض محدودیت‌های تعیین‌شده، عملاً زمینه را برای نقض محدودیت‌ها و عادی‌انگاری کرونا توسط مردم عادی فراهم کرده است.


این اقدام رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک در حالی صورت می‌گیرد که اراک در وضعیت نارنجی قرار داشته و بنا بر اعلام ستاد ملی کرونا مراکز آموزشی در استان‌هایی با این وضعیت بایستی به حالت تعطیل در آیند.


چندی پیش هم وزیر بهداشت در ششمین اجلاس سراسری رؤسای دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور با تاکید بر لزوم نظارت مستمر بر اجرای پروتکل‌های ضدکرونا در سراسر کشور، خواستار عدم مماشات و رفتار سختگیرانه رؤسای دانشگاه‌های علوم پزشکی در این زمینه شده بود.


متاسفانه برخی اخبار تأییدنشده از نقض این گونه مقررات در استان‌های دیگر از جمله دانشگاه علوم پزشکی ایلام حکایت دارد.


انتهای پیام/4139/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته