دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 آذر 1399 - 10:10
نماینده مردم بیضا در مجلس شورای اسلامی خواستار شد؛

افزایش رشته‌های تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیضا

نماینده مردم بیضا در مجلس شورای اسلامی خواستار افزایش رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیضا در مقاطع کارشناسی ارشد به‌ویژه در رشته‌های کارشناسی ارشد برق و کارشناسی‌ارشد حسابداری شد.
کد خبر : 547951
IMG_4009.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بیضا، با حضور محسن علیزاده  نماینده مردم بیضا در مجلس شورای اسلامی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیضا، کارگاه‌ها  و تجهیزات آزمایشگاه‌های گروه عمران  و آخرین فعالیت‌های انجام شده در حوزه آزمایش بتن، مورد بازدید و بررسی قرار گرفت.


نماینده مردم شهرستان بیضا وسپیدان در مجلس شورای اسلامی در بازدید از کارگاه‌ها و تجهیزات آزمایشگاهی، زیر‌ساخت های عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیضا را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: با یک برنامه‌ریزی کارآمد و همفکری بین مسئولان و دستگاه‌های اجرایی می‌توان از این ظرفیت و امکانات موجود برای درآمدزایی استفاده بهینه کرد.


علیزاده با یادآوری امکانات و ظرفیت‌‌های موجود در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیضا خواستار افزایش رشته‌های این واحد دانشگاهی در مقاطع کارشناسی ارشد به‌ویژه در رشته‌های کارشناسی‌ارشد‌ برق و حسابداری شد.


روح‌الله زارع سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیضا نیز با ارائه گزارشی از اقدامات انجام گرفته به‌بیان توانمندی و ظرفیت‌های این واحد دانشگاهی پرداخت.


علیزاده و هیئت همراه در بدو ورود با حضور در گلزار شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیضا به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.


انتهای پیام/4117/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب