دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

مذاکره قلعه‌نویی با عباسی به درازا کشید/ بن‌بست در مذاکرات هتل پارس

در شرایطی که مسئولان باشگاه تراکتورسازی قرار بود ساعت 11 قرارداد سرمربی جدیدشان را ثبت کنند هنوز در برخی مسائل به توافق نرسیدند.
کد خبر : 54784

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، مذاکره مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی با امیرقلعه‌نویی در هتل پارس تبریز به درازا کشید. طرفین این قرارداد شرط و شروطی دارند که برای پذیرفتن آن نیاز به صحبت بیشتری بوده است.


مدیران باشگاه تراکتورسازی از قلعه‌نویی خواسته‌اند که قول کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را بدهد و امیر هم از آنها امکاناتی را خواسته که بتواند این خواسته را تضمین کند.


یکی دیگر از خواسته‌های مسئولان تراکتورسازی نشستن قلعه‌نویی روی نیمکت سرخ پوشان تبریز در دو دیدار حساس لیگ و جام حذفی مقابل استقلال بوده که از قرار معلوم با توجه به برگزاری این دیدارها در تبریز امیر پذیرفته که از روی نیمکت تراکتوری‌ها را هدایت کند.


در این میان گفته می‌شود دو طرف در بعضی موارد هنوز به توافق کامل با هم نرسیدند و به نوعی در این موارد به بن بست خورده‌اند؛ البته عباسی و قلعه‌نویی برای رسیدن به توافق در این این موارد نیز در حال گفت و گو با هم هستند. طلب حدود 350 میلیون تومانی که امیرقلعه‌نویی از لیگ یازدهم از باشگاه تراکتورسازی داشت مهم‌ترین شرط پذیرفتن قلعه‌نویی است که آن را پیش از توافق نهایی با مسئولان باشگاه نقدا خواسته است.


در این میان تعداد زیادی از هواداران تراکتورسازی نیز در اطراف هتل پارس تجمع کردند و منتظر نتیجه نهایی این توافق هستند. آنها فعلا سکوت کرده‌اند و شعاری علیه قلعه‌‌نویی نمی‌دهند.


مذاکرات از هتل به باشگاه کشیده شد


با طولانی شدن مذاکرات قلعه‌نویی و عباسی، طرفین به این نتیجه رسیدند که ادامه مذاکرات را در باشگاه تراکتورسازی انجام دهند. جایی که اسناد و مدارک مالی مربوط به قلعه‌نویی در آنجا قرار دارد. قطعا طرفین پس از مشخص شدن رقم دقیق مبلغ طلب قلعه‌نویی از تراکتورسازان و با صدور چک از سوی مدیرعامل باشگاه، قرارداد جدید به امضای طرفین می‌رسد و سپس در هیات فوتبال تبریز ثبت می‌شود.








انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته