دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 آذر 1399 - 15:01
صمدی اعلام کرد؛

کسب بیشترین ارجاع موضوعی توسط 7 عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی ساری

مدیر پژوهش و نشر علم و امور آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری گفت: 7 عضو هیئت علمی این واحد دانشگاهی بر اساس داده‌های وب‌سایت Sciexplore، بیشترین ارجاعات موضوعی در زمینه تخصصی را کسب کردند.
کد خبر : 547806
001.jpg

حامد صمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در ساری درباره موفقیت اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری در کسب بیشترین ارجاعات موضوعی در زمینه تخصصی اظهار کرد:  یاسر رستمیان، کیوان فلاح، محمد فارسی، علی پهلوان، توحید نوری، صادق سلمانپور و مجتبی نبیلی هفت عضو هیئت علمی این واحد دانشگاهی در سال ۲۰ ۲۰ از مجموع فعالیت‌های علمی خود بیشترین ارجاع به مقالات را بین پژوهشگران این واحد دانشگاهی کسب کردند.


وی افزود: فهرست افراد دارای بیشترین ارجاع به مقالات علمی از سایت sciexplore که مجموع فعالیت‌های علمی پژوهشگران داخلی را جمع‌آوری می‌کند، استخراج‌شده و اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری در این فهرست قرار دارند.


مدیر پژوهش و نشر علم و امور آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری به آنا گفت: برای ارزیابی کیفیت فعالیت‌های علمی و پژوهشی در دانشگاه‌ها، یکی از مهم‌ترین عوامل برای ارزیابی مقالات دانشجویان و استادان، ارجاعات و سایتیشن‌هایی است که در طی زمان به مقاله استناد داده می‌شود.


صمدی اضافه کرد: میزان دیده شدن یک مقاله و استفاده از آن مقاله در منابع تحقیقاتی سایر پژوهشگران و محققان باعث سایتیشن Citation به مقاله پژوهشگر شده و در نهایت شاخص پژوهشگر در اسکوپوس Scopus و web of science ارتقا خواهد یافت.


انتهای پیام/4121/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته