دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

۳۸ عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی شوشتر به عتبات عالیات اعزام می‌شوند

گروهی از استادان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی شوشتر به همت کانون بسیح اساتید این واحد دانشگاهی در قالب کاروان زیارتی به عتبات عالیات اعزام می‌شوند.
کد خبر : 5477

مسؤل کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی شوشتر با اعلام این مطلب به خبرنگار آنا گفت: در این کاروان تعداد ۳۸ عضو هیات علمی و خانواده آنان توفیق زیارت بارگاه‌های ملکوتی ائمه در عراق را خواهند داشت.


سید محمدباقر اخلاقی با توجه به استقبال خوب اعضای هیات علمی از عزیمت به عتبات عالیات گفت: نخستین کاروان زیارتی بسیج اساتید از دانشگاه آزاد اسلامی شوشتر روز بیستم اسفند جاری اعزام خواهد شد و در صورت صدور مجوز از سوی سازمان حج و زیارت کاروان‌های دیگری نیز در آینده اعزام می‌شود.


اخلاقی با توجه به برنامه‌های متعدد و متنوع کانون بسیج اساتید در طول سال گفت: این کانون به حول و قوه الهی و با همکاری خوب مسؤلان دانشگاه موفق به اجرای برنامه‌های مختلفی ویژه اعضای هیات علمی بسیجی و غیر بسیجی شده است که از آن جمله می‌توان به مواردی همچون برگزاری کارگاه های مختلف عقیدتی سیاسی، نشست‌های هم اندیشی در موضوعات مختلف؛ برگزاری کرسی های آزاداندیشی، برگزاری سمینارهای مختلف علمی با دعوت از استادان برجسته کشوری، برگزاری نشست‌های مختلف تخصصی در سطح کانون، برگزاری مسابقات مختلف حضوری و پیامکی ونیز ساماندهی امور داخلی و پرسنلی کانون بسیج اساتید اشاره کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته