دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 آذر 1394 - 11:09

بررسی زمین‌خواری و مشکلات زندان‌ها در دیدار کمیسیون عمران مجلس با رئیس دستگاه قضا/ هشدار انتخاباتی آملی‌لاریجانی به گروه‌های سیاسی

یک عضو کمیسیون عمران مجلس درباره جلسه دیروز تعدادی از اعضای کمیسیون عمران با رئیس قوه قضائیه گفت: در جلسه روز گذشته مسائل مختلفی مطرح شد ولی موضوع اصلی این جلسه مسائل مربوط به ثبت زمین بود.
کد خبر : 54759

سید بهلول حسینی، نماینده مردم میانه، در مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، اظهار کرد: مشکلات مربوط به ثبت زمین و چگونگی مقابله با زمین‌خواری در این جلسه مطرح شد تا قوه قضائیه در این زمینه نظارت بیشتری داشته باشد، همچنین نمایندگان در این جلسه مشکلات حوزه انتخابیه خود را در این زمینه مطرح کردند.


این عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به معضلات زندان‌ها تصریح کرد: در این جلسه درباره مشکلات زندان‌ها از بهداشت و موقعیت مکانی آنها مطالبی گفته شد که رئیس قوه قضائیه نیز همگی آنها را قبول داشت و گفت که کمبود بودجه مشکلات این بخش را افزون کرده است. ما نمایندگان نیز اعلام آمادگی کردیم که با ارائه طرحی این مشکل را برطرف کنیم.


حسینی ادامه داد: همچنین درباره اختیارات رئیس قوه قضائیه در اجرای ماده 18 نیز بحث‌هایی صورت گرفت و از ایشان خواسته شد که در این بخش فعالیت بیشتری داشته باشد.


وی گفت: در این جلسه درباره انتخابات هم بحث شد و اینکه برخی از هم‌اکنون تخلف می‌کنند، رئیس دستگاه قضا تأکید کرد که حتما با متخلفان برخورد خواهیم کرد.


حسینی اضافه کرد: آقای آملی لاریجانی به این موضوع اشاره کردند که برخی از گروه‌های سیاسی می‌گویند آنقدر نامزد معرفی می‌کنیم تا شورای نگهبان مجبور شود تعدادی را تأیید صلاحیت کند. رئیس قوه قضاییه تأکید کردند که هر قدر هم کاندیدا معرفی کنند، ولی با معیارها سازگار نباشند حتما رد خواهند شد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته