دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 آذر 1399 - 14:51
هشدار سخنگوی وزارت بهداشت؛

مردم به دورهمی‌های شب یلدا نروند

سخنگوی وزارت بهداشت گفت:انتظار مدافعان سلامت کشور از مردم قدرشناس ایران اسلامی این است که از هر گونه اقدام نسبت به برگزاری دورهمی و مهمانی خانوادگی به ویژه در شب یلدا به طور جدی خودداری کنند.
کد خبر : 547582
unnamed (3).jpg

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، سیما سادات لاری با اشاره به توصیه‌هایی برای شب یلدا در شرایط شیوع کرونا، گفت: یکی از نگرانی‌های جدی همکاران ما در وزارت بهداشت در حال حاضر، برگزاری دورهمی‌ها و شب نشیی‌ها در شب یلدا است.


وی افزود: با اعمال محدودیت‌های مصوب طی هفته‌های گذشته و همکاری و همراهی خوب مردم با نهادهای متولی در اجرای هر چه مطلوب‌تر محدودیت‌ها، شاهد کاهش جدی در تعداد موارد بستری روزانه و به دنبال آن کاهش موارد مرگ و میر ناشی از کرونا در کشور بودیم.


سخنگوی وزارت بهداشت تاکید کرد: همکاران ما در مراکز بهداشتی و درمانی ماه است که در جدال سخت و نفس‌گیر با ویروس کرونا، مشغول خدمت رسانی به بیماران هستند و انتظار مدافعان سلامت کشور از مردم قدرشناس ایران اسلامی این است که با تداوم همکاری مسئولانه خود در عمل به توصیه‌های بهداشتی، از هر گونه اقدام نسبت به برگزاری دورهمی و مهمانی خانوادگی به ویژه در شب یلدا به طور جدی خودداری کنند.


انتهای پیام/4076/


 


انتهای پیام/

برچسب ها: دورهمی شب یلدا
ارسال نظر
هلدینگ شایسته