دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 آذر 1399 - 02:38

آمریکا تیم سابق میلاد محمدی را تحریم کرد

تیم فوتبال احمد گروزنی روسیه از سوی وزارت خزانه داری آمریکا تحریم شد.
کد خبر : 547479
1.jpg

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، وزارت خزانه داری ایالات متحده، باشگاه فوتبال «احمد گروزنی» و «بنیاد احمد قدیروف» روسیه را به فهرست جدید تحریم‌ها اضافه کرده است. در مجموع ۱۳ فرد و ۶ سازمان به علت ارتباط با یمن تحت تحریم‌های آمریکا قرار گرفتند.


«ماگومد داودوف»، رئیس باشگاه فوتبال احمد گروزنی معتقد است که تحریم‌های آمریکا علیه تیم گروزنی تأثیری بر این باشگاه و حضور آن در مسابقات ندارد.


داودوف درباره تصمیم مقامات آمریکایی به وب سایت رسمی باشگاه گفت: باشگاه فوتبال احمد تحت نظارت اتحادیه فوتبال روسیه بازی می‌کند. برخی از تحریم‌های آمریکا به هیچ وجه فعالیت باشگاه و حضور آن در مسابقات را تحت تأثیر قرار نمی‌دهد. باشگاه ما هرگز برای برگزاری اردو‌های تمرینی و دیدار‌های تدارکاتی در آمریکا برنامه‌ای نداشته و قصد انجام چنین کاری را نیز ندارد. ما بازی کرده ایم، بازی می‌کنیم و مثل همیشه به کار خود ادامه خواهیم داد. 


به گفته او احمد هرگز از بازیکنان فوتبال آمریکایی در ترکیب خود استفاده نکرده است و قصد ندارد آن‌ها را دعوت کند، علاوه بر این، این باشگاه از خدمات بانک‌های آمریکایی استفاده نمی‌کند.


داودوف تأکید کرد: اگر آن‌ها با این کار می‌خواستند امروز که جشن روز جهانی فوتبال برگزار می‌شود روحیه تیم ما را از بین ببرند، موفق نشده‌اند. برعکس، ایالات متحده بار دیگر ضعف خود را نشان داده است. اکنون مشخص شده است که باشگاه فوتبال احمد تنها باشگاه فوتبال در جهان است که آمریکا از آن می‌ترسد. 


گفتنی است، میلاد محمدی مدافع ملی پوش کشورمان که برای خنت بلژیک بازی می‌کند از سال ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۹ عضو باشگاه احمد گروزنی بود.



انتهای پیام/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته