دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 آذر 1394 - 10:43
در پیام به همایش نکوداشت آیت‌الله معصومی در واحد مشهد

دکتر میرزاده: آیت‌الله معصومی در امر تاسیس واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی، مرد علم و عمل بوده است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: آیت‌الله معصومی در امر تاسیس واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی، مرد علم و عمل بوده‌اند.
کد خبر : 54739

به گزارش خبرنگار آنا، متن کامل پیام دکتر حمید میرزاده به همایش نکوداشت آیت الله معصومی در واحد مشهد که دکتر عباس شیخ‌الاسلامی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی، آن را قرائت کرد، به شرح زیر است:


بر عاشقان فرضیه بود جست‌و‌جوی دوست


بر روی و سر چو سیل دوان تا بجوی دوست


خود اوست جمله طالب و ما همچو سایه‌ها


ای گفت‌وگوی ما همگی گفت‌وگوی دوست (مولانا)


سخن گفتن از عالمی وارسته که برف کهنسالی بر سر و رو دارد و هر تار سپید رخسارش محمل خاطره‌ای از سال‌ها مجاهدت و دینداری است برای چون منی که درس‌آموز و شاگرد آستان ایشان بوده‌ام امری سخت و مشکل است.


آیت‌الله معصومی؛ یار دیرین امام و رهبری و همراه اصیل انقلاب از همان گلواژه‌های نخست در خرداد ماه خونین 42 است. عالمی ربانی و پرهیزگار که در دوران پرفراز و نشیب زندگی خود نه تنها در بسط اسلام و دین مردمان ایران کوشیده، بلکه در حوزه عمل نیز وظایف خود را فروگذار نکرده و پیش از انقلاب سختی حبس و تبعید را به جان خریده تا مردم ایران با طلوع خورشید تابناک جمهوری اسلامی در افق انقلاب، در هوایی آزاد و برابر نفس بکشند.


آیت‌الله معصومی از چهره‌های ماندگاری است که پس از انقلاب نیز در صف یاران امام(ره) جا داشته و مسئولیت‌های فراوانی را در این نظام عزیز تقبل کرده است. ایشان در کسوت عضو خبرگان رهبری، سال‌ها در کنار بزرگانی چون آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، در امر تاسیس واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی، مرد علم و عمل بوده‌اند.


برای بنده، جای بسی خوشوقتی و شادمانی است که امروز می‌توانم در نکوداشت این پیر فرزانه، از آستان ادب درودی فرستم و به سهم خود از سال‌ها مجاهدت و تلاش ایشان برای بسط دینداری و انسانیت تقدیر کرده و از زحمات بی‌شائبه و پدرانه‌شان در همراهی، حمایت و راهنمایی مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی سپاسگزاری نمایم.


به گزارش آنا، مراسم نکوداشت سا‌ل‌ها تلاش و مجاهدت عالم فرزانه آیت الله علی اصغر معصومی عضو خبرگان رهبری و رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی از صبح امروز 18 آذر با حضور جمعی از مسئولان در سالن همایش های دانشگاه آزاد اسلامی مشهد در حال برگزاری است.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته