دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 آذر 1399 - 08:55

رکورد بیشترین تلفات روزانه کرونا در آمریکا به ثبت رسید

شمار جان‌‌باختگان ویروس کرونا در آمریکا طی بیست‌وچهار ساعت گذشته به بیش از ۳ هزار نفر رسید.
کد خبر : 547333
download (29).jpg

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا از «وُرلداُمتر»، درحالی‌که دو نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا باگذشت یک ماه از برگزاری انتخابات هنوز مشغول جنگ بر سر قدرت هستند، شمار تلفات روزانه براثر ابتلا به ویروس «کووید ۱۹» در این کشور به شکل تصاعدی رو به افزایش است.


برآوردهای این وبگاه آماری نشان می‌دهد طی بیست‌وچهار ساعت گذشته سه هزار و 243 آمریکایی براثر ابتلا به این بیماری جان خود را ازدست‌داده‌اند که این رقم بیشترین رقم از زمان شیوع این بیماری در این کشور است.


بر این اساس، طی یک روز گذشته نیز از تمام ایالت‌های آمریکا به‌صورت مجموع 225 هزار و 441 مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا گزارش‌شده که نسبت به‌روز قبل افزایش داشته است.


بدین ترتیب، شمار کل مبتلایان به ویروس کووید ۱۹ در آمریکا به 15 میلیون و 820 هزار و 42 نفر و تعداد قربانیان براثر این بیماری به 296 هزار و 698 تن افزایش یافت.


شبکه «اِن‌بی‌سی نیوز» نیز ثبت بیشترین رکورد تلفات ویروس کرونا در آمریکا را تأیید کرده و گزارش داد بیش از ۳ هزار نفر در یک روز گذشته جان خود را براثر ابتلا به این بیماری از دست داده‌اند.


این در حالی است که «آنتونی فائوچی» مدیر موسسه ملی آلرژی و بیماری‌های عفونی آمریکا چند روز هشدار داد درصورتی‌که خط سیر همه‌گیری کرونا در این کشور تغییری نکند قربانیان ویروس کرونا در آمریکا به‌آسانی از ۳۰۰ هزار نفر فراتر خواهد رفت.


نمودار ابتلا و تلفات ویروس کرونا در حالی شیب صعودی تندی به خود گرفته که بامداد پنجشنبه تعداد کسانی که در جهان به این بیماری مبتلا شدند از ۶۹ میلیون نفر عبور کرد.


انتهای پیام/4155/


انتهای پیام/

برچسب ها: کرونا آمریکا
ارسال نظر
هلدینگ شایسته