دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

کارگاه حرکات آیینی کردی در تماشاخانه پندار

کارگاه آموزشی حرکات آیینی سنتی کردی در ماه در تماشاخانه پندار برگزار می‌شود.
کد خبر : 54730

به گزارش خبرنگار فرهنگی آنا، کارگاه آموزشی حرکات آیینی سنتی کردی که دوره‌ای دو و نیم ماهه است از اول دی ماه تا 28 اسفند سال جاری در تماشاخانه پندار برپا خواهد شد.


متقاضیان یادگیری حرکات رقص کردی، در طول مدت این کارگاه آموزشی هفته‌ای یک جلسه توسط ئاسو نادری آموزش خواهند دید. این کارگاه دوره‌های ترمیک، مبتدی و پیشرفته را شامل می‌شود.


ئاسو نادری متولد ۱۳۶۸/۵/۷، از استان کردستان شهر ستان دهگلان است. وی پژوهشگر، طراح و مربی هه لپه رکی، فارغ التحصیل رشته گرافیک، دانشجوی کارشناس موسیقی است که لوح تقدیر از جشنواره جهانی رقص و موسیقی در ترکیه، طراحی و اجرا در نمایش «عزیز شنگال» در سالن اصلی تئاتر شهر (جشنواره فجر ۹۴) به کارگردانی قطب‌الدین صادقی، اجرا در فیلم سینمایی «حکایت عاشقی» (جشنواره فجر ۹۴) را کسب کرده است.


همچنین از دیگر فعالیت‌هایی که در کارنامه هنری وی ثبت شده است می‌توان به اجرا در تالار وحدت مرداد ماه ۹۲ ، اجرا در تالار وحدت شهریور ۹۲، اجرا و سخنرانی راجع به هه لپه رکی در پنجمین روز بین‌الملل دانشگاه تهران اشاره کرد.


تماشاخانه پندار در خیابان انقلاب، خیابان استاد نجات الهی(ویلا)، بعد از خیابان شهید فلاح پور، جنب رستوران ویلا، پلاک ۶۹ واقع شده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته