دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

حذف منچستریونایتد از لیگ قهرمانان اروپا/ صعود رئال، یوونتوس و منچسترسیتی به دور بعد

تیم فوتبال منچستریونایتد با شکست مقابل ولفسبورگ از صعود به دور بعد لیگ قهرمانان اروپا بازماند.
کد خبر : 54727

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، شب گذشته دور ششم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با انجام هشت بازی انجام شد که حذف منچستریونایتد از مهمترین اتقاقات شب گذشته این جام بود.


در مهمترین مسابقه شب گذشته تیم ولفسبورگ موفق شد با نتیجه سه بر دو از سد منچستریونایتد بگذرد و موجب حذف این تیم انگلیسی‌ شود. منچستر یونایتد با قرار گرفتن در رتبه سوم این گروه به لیگ اروپا صعود کرد.در همین گروه آیندهوون 2 بر یک زسکا مسکو را شکست داد تا بعد از ولفسبورگ 12 امتیازی، خود با 10 امتیاز به عنوان تیم دوم صعود کند.


در گروه E رقابت ها تیم رئال مادرید با پیروزی پرگل هشت بر صفر مقابل مالمو سوئد به عنوان تیم اول این گروه صعود کرد و پاری سن‌ژرمن هم با پیروزی دو بر یک برابر شاختار به عنوان تیم دوم این گروه وارد مرحله بعد شد. همچنین شاختار هم به لیگ اروپا راه یافت.


در گروه C، بنفیکا لیسبون در خانه با نتیجه دو بر یک مغلوب اتلتیکومادرید شد و گالاتاسرای و آستانه قزاقستان یک بر یک مساوی کردند.در این گروه اتلتیکومادرید و بنفیکا به عنوان تیم اول و دوم به مرحله بعد صعود کردند و گالاتاسرای به لیگ اروپا رسید.


در گروه D، منچسترسیتی با نتیجه چهار بر دو بورسیامونشن گلادباخ را شکست داد و به عنوان تیم اول این گروه به مرحله بعد راه یافت و یوونتوس که تا قبل بازی شب گذشته صدرنشین این گروه بود با شکست یک بر صفر برابر سویا به عنوان تیم دوم این گروه به دور بعد لیگ قهرمانان اروپا راه یافت. سویا نیز با 6 امتیاز سوم شد و به لیگ اروپا راه یافت.


برنامه شب دوم دور ششم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا


بایرن لورکوزن - بارسلونا


آس رم - باته بوریسف


دیناموزاگرب - بایرن مونیخ


المپیاکوس - آرسنال


چلسی - پورتو


دیناموکیف - مکابی(نماینده رژیم صهیونیستی)


والنسیا - لیون


خنت - زنیت


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب