دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 آذر 1399 - 12:49

خریدیار، راهنمای خرید لوازم خانگی برقی و غیر برقی منزل

در گذشته برای خرید لوازم منزل کمتر کسی به خرید آنلاین آنها فکر می‌کرد، اما امروز با گسترش فرهنگ خرید اینترنتی و گسترش فروشگاههای معتبری همچون دیجی کالا، امکان خرید آنلاین لوازم خانگی و لوازم آشپزخانه هم فراهم شده است.
کد خبر : 547114
image_c4cc5377a35a8f89f80f0cd510780903b9d705f8.jpg

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا، در گذشته برای خرید لوازم منزل کمتر کسی به خرید آنلاین آنها فکر می‌کرد، اما امروز با گسترش فرهنگ خرید اینترنتی و گسترش فروشگاههای معتبری همچون دیجی کالا، امکان خرید آنلاین لوازم خانگی و لوازم آشپزخانه هم فراهم شده است.


مسلما در خرید اینترنتی شما با یک سایت طرف هستید و نمی توانید مستقیما با فروشنده گفتگو کنید، فروشگاه های اینترنتی تلاش می‌کنند با ارایه اطلاعات دقیق درباره محصول و همچنین تصاویر با کیفیت تا حدی این خلع را پر کنند.


اما سوال سوال اینجاست که آیا می‌توانند یک راهنمای خرید باشند؟ آیا می‌توانند به ما بگویند که فرضا در خرید یک دستگاه زودپز برقی باید به چه نکاتی توجه کنیم؟


این خلع موجب شکل گیری سایت های نقد و بررسی محصولات شد، سایت هایی که در حوزه تخصصی خود محصولت مختلف بازار را شناسایی و معرفی می‌کنند.


 


سایت خریدیار یکی از همان سایت‌های نقد و بررسی محصولات است که در زمینه لوازم خانگی و منزل این خلع را پر کرده است، خریدیار تلاش می‌کند که اطلاعات لازم را پیش از خرید لوازم خانگی و منزل در اختیار شما قرار دهد.


در خریدیار بخش‌های مانند راهنمای خرید لوازم خانگی، لوازم آشپزخانه و لوازم دکوراتیو وجود دارند که در تمامی این بخش‌ها ما یک هدف را دنبال می‌کنیم، راهنمایی شما در انتخاب مناسب ترین محصول.


به طور مثال گران قیمت ترین قهوه ساز بازار 3 میلیون تومان قیمت دارد، اما اگر بودجه شما 1.5 میلیون تومان است، پس ما در سایت خریدیار بهترین دستگاه قهوه ساز در این رنج قیمتی را به شما معرفی می‌کنیم.


شاید تصور کنید که هدف ما فقط معرفی پرفروش‌ترین هاست، در حالی که هدف ما معرفی بهترین محصول برای شماست، در حقیقت شناسایی بهترین محصول بازار شاید کار سختی نباشد، اما شناسایی بهترین محصولی که برای شما مناسب است قطعا کار آسانی نیست، ما در این راستا همراه شما هستیم.


به طور مثال گران قیمت ترین قهوه ساز بازار 3 میلیون تومان قیمت دارد، اما اگر بودجه شما 1.5 میلیون تومان است، پس ما در خریدیار بهترین دستگاه قهوه ساز در این رنج قیمتی را به شما معرفی می‌کنیم.


راهنمای خرید لوازم خانگی برقی


آیا در خریدیار امکان خرید محصولات هم وجود دارد؟


در گذشته نیز وبسایت های نقد و بررسی محصولات به خصوص محصولات دیجیتال فعالیت داشتند، اما نقطه ضعف این وبسایت‌ها، عدم امکان خرید آنلاین بود.


به طور مثال در گذشته سرچ می‌کردید بهترین همزن برقی، اما در نهایت فقط مدل‌های مختلف را می‌دید و امکان خرید آنلاین این محصول برای شما فراهم نبود، اما امروز دیگر به این شکل نیست که فقط تصاویر لوازم منزل زیبا را مشاهده کنید.


در سایت خریدیار، علاوه بر راهنمای خرید، و معرفی لوازم خانگی و آشپزخانه، امکان خرید کالای مورد نظر آن هم با امکان خرید با تخفیف وجود دارد، خریدیار بهترین محصولات را از معتبرترین فروشگاه کشور یعنی دیجی کالا برای شما گردآوری می‌کند تا همواره امکان خرید وجود داشته باشد.


 


در خرید لوازم برقی، انتخاب اشتباه هزینه های زیادی دارد


تصور نکنید که برای یک انتخاب درست کافیست به سراغ معروف ترین محصول یا حتی گران ترین محصولات بازار بروید و اطمینان داشته باشید که برای شما مناسب هستند.


به طور مثال اگر می‌دانستیم که برای گرم کردن نان صبحانه یک توستر ساده هم می‌تواند برایمان مناسب باشد، چندین میلیون تومان را صرف خرید آون توستر نمی‌کردیم، در حالی که هرگز قرار نیست از امکانات پیشرفته آون توستر استفاده کنیم.


بنابراین بهتر است موقع خرید یک وسیله خانگی قبل از هر چیز نیازهای منطقی‌تان را در نظر بگیرید و فریب تجملات و آپشن‌های لوکس و کم کاربرد را نخورید، در خریدیار ما وظیفه آگاه سازی شما را به عهده گرفته ایم.


راهنمای خرید لوازم خانگی


تصور نکنید که همیشه معروف‌ ترین برند را باید بخرید


در یکی از مطالب منتشر شده در خریدیار، ما در هنگام نوشتن مطالب بهترین جارو شارژی، در حال بررسی بهترین جاروبرقی های بازار بودیم و نظرات خریدران برندهای مختلف را بررسی می‌کردیم.


موضوعی توجه ما را به خود جلب کرد، برخی کاربران از برندهای گران قیمت بازار رضایت نداشتند و در عین حال برخی از کاربران برندهای ارزان قیمت را بهتر می‌دانستند.


در حقیقت بر خلاف تصور ما برندهای گران قیمت همیشه مشتریان را راضی نمی کنند، چرا که در نظر گرفتن نیازها هنگام خرید از اصلی ترین دلایل رضایت یا نارضایتی خریدار است.


در واقع مشتریانی که از برندهای گران قیمت ناراضی بودند، محصول اشتباهی را با توجه به نیازشان خریداری کرده بودند و مشکل از برند مورد نظر نبود.


پس همیشه اینطور نیست که اگر بدون بررسی به سراغ یک برند معروف و مطرح برویم قطعا خرید موفقی خواهیم داشت، همواره نیاز و انتظارات شما از محصول اولویت است.


 


همیشه بهترین ها مناسب ترین نیستند


اشتباهی که خیلی از افراد بخصوص در خرید لوازم خانگی مرتکب می‌شوند این است که صرفا به دنبال بهترین ها هستند نه مناسب ترین، و دقیقا به همین دلیل بیشتر مطالب ما حول بهترین ها هستند تا این افراد را جذب و نکات لازمه را به آنها ارایه کنیم.


به طور مثال در خرید یک توستر خیلی ها به دنبال خرید آون توستر می‌روند چرا که امکانات بیشتری دارد و البته گران تر هم هست.


اما خیلی از این خریداران فقط نان صبحانه را گرم می‌کنند و هرگز از امکانات یک آون توستر استفاده نمی‌کنند و بی دلیل هزینه بیشتری را می‌پردازند.


در واقع برای این دسته از افراد که هدفشان فقط گرم کردن نان صبحانه است، یک توستر ساده هم این کار را انجام می‌دهد، آن هم با هزینه ای به مراتب کمتر از یک آون توستر.


پس به یاد داشته باشید که مطالعه یک راهنمای خرید بخصوص پیش از خرید محصولات برقی و کمی پیچیده واقعا ضروری است.


انتهای پیام/ر


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته