دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
کمالیان تأکید کرد

حضور پررنگ زنان در حوزه‌های مدیریتی دانشگاه/ ضرورت شناسایی توانمندی‎های زنان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان با تأکید بر شناسایی توانمندی‎های زنان در دانشگاه خواستار حضور پررنگ بانوان فرهیخته و توانا در حوزه مدیریتی شد.
کد خبر : 54703

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر امین‌رضا کمالیان در نخستین جلسه شورای راهبردی زنان فرهیخته دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان اظهار کرد: هدف اصلی از این شورا ایجاد فرصت‎هایی است که این فرصت‎ها بستری برای فعالیت نیمی از جمعیت کشور و به‌ویژه دانشگاه باشد.


دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان ایجاد فرصت‎های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و ... برای زنان را از الزامات این شورا عنوان و خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان آماده حمایت مالی و معنوی از فرصت‎های ایجاد‌شده در شورای راهبردی زنان فرهیخته استان است.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان بیان کرد: اعضای این شورا باید به عنوان الگوی نظریه‎پردازی برای اعضای هیات علمی و کارکنان باشد.


کمالیان با بیان اینکه مشارکت چشم‎گیر زنان در اداره مناطق و استان‎ها یکی از باارزش‎ترین دستاوردهایی است که در دولت تدبیر امید اجرایی شد، افزود: بر این اساس بانوان باید در نقش‎های مدیریتی دانشگاه حضور پررنگ‌تری داشته باشند و این کار جزو اولویت‌های دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته