دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 آذر 1399 - 14:57
مرکز خدمات آموزشی اعلام کرد:

امکان درخواست تأییدیه برخط مدارک تحصیلی برای دانشجویان علوم پزشکی

مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت اعلام کرد: امکان درخواست تأییدیه برخط مدارک تحصیلی وزارت آموزش‌وپرورش جهت استفاده دانشجویان علوم پزشکی فراهم شد.
کد خبر : 546872
IMG_4376.JPG

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت اعلام کرد: با توجه به راه‌اندازی سامانه جدید و برخط صدور تأییدیه مدارک تحصیلی توسط وزارت آموزش‌وپرورش، دانشجویان داخل کشور برای اخذ تأییدیه مدارک تحصیلی دیپلم و پیش‌دانشگاهی خود جهت ثبت‌نام در دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی داخل، می‌توانند از طریق سامانه https://emt.medu.ir اقدام کنند.


همچنین دانشجویان شاغل به تحصیل در خارج و دانش‌آموختگان خارج از کشور که متقاضی تسهیلات و خدمات آموزشی از مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هستند نیز می‌توانند برای دریافت تأییدیه مدارک دیپلم و پیش‌دانشگاهی خود از طریق این سامانه اقدام کنند.


متقاضیان از طریق درگاه الکترونیک سامانه مذکور وارد سامانه شده و پس از احراز هویت و تکمیل مستندات لازم، درخواست صدور تأییدیه تحصیلی برای مدرک دیپلم و پیش‌دانشگاهی را ثبت کنند.


توجه به این نکته ضروری است که دانشجویان داخل کشور، دریافت‌کننده پاسخ تأییدیه را دانشگاه محل تحصیل خود انتخاب و دانشجویان و دانش‌آموختگان خارج کشور، دریافت‌کننده پاسخ تأییدیه را، مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی انتخاب کنند.


پس از طی فرآیندهای لازم، نتیجه استعلام و تأییدیه تحصیلی از سوی وزارت آموزش‌وپرورش به دانشگاه‌ها و مرکز خدمات آموزشی ارسال شده و قابل بهره‌برداری است.


انتهای پیام/4040/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته