دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

اولین تقابل مسی و رونالدو بعد از جدایی کریس از رئال مادرید

لیونل مسی و کریستیانو رونالدو بار دیگر رویاروی یکدیگر قرار می‌گیرند و مشتاقان منتظر هنرنمایی فوق ستاره@های فوتبال جهان هستند.
کد خبر : 546847
_______.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، لیگ قهرمانان اروپا امشب محل دیدار تماشایی تیم‌های بارسلونا و یوونتوس خواهد بود. بدون شک در این مسابقه نتایج گذشته دو تیم در رقابت‌های داخلی لحاظ نمی‌شود و آخرین رویارویی دو تیم در لیگ قهرمانان که با برتری بارسلونا به پایان رسید، مورد توجه قرار می‌گیرد.


نشریه «موندو دپورتیو» اعلام کرد فراتر از مصاف تیم‌های بارسلونا و یوونتوس، دوئل لیونل مسی و کریستیانو رونالدو بسیار مهیج خواهد بود. مشتاقان فوتبال مدت‌هاست منتظر هستند تا بار دیگر بهترین بازیکنان 15 سال گذشته فوتبال جهان در مقابل یکدیگر قرار بگیرند. پس از رفتن رونالدو از رئال مادرید دیگر چنین فرصتی به دست نیامده تا این دو فوتبالیست فرازمینی مقابل یکدیگر قرار بگیرند. در دیدار رفت دو تیم هم مثبت شدن تست کرونای رونالدو مانع از تقابل این دو فوق ستاره شد.


آخرین باری که مسی و رونالدو در مقابل یکدیگر قرار گرفتند 6 می 2018 در ال‌کلاسیکو بود که جدال بارسا و رئال مادرید با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید و بیش از دو سال از آن زمان می‌گذرد. قطعاً جدال این دو فوق ستاره مصافی کلاسیک خواهد بود که اعتبار و شکوهی ویژه به لیگ قهرمانان می‌دهد.


همگان در اوج هیجان منتظر آغاز دیدار بارسلونا و یوونتوس هستند و بدون شک هواداران دو فوق ستاره فوتبال جهان دوست دارند تا تیم مورد نظرشان به پیروزی برسد و البته گلزن مسابقه نیز بازیکن مورد علاقه آنها باشد.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته