دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 آذر 1399 - 13:10
دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین:

ایران انتقام ترور شهید فخری‌زاده را از عوامل پشت‌پرده خواهد گرفت

دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین گفت: ترور دانشمند هسته‌ای موضوعی است که ایران به‌زودی انتقامش را از عوامل پشت‌پرده خواهد گرفت.
کد خبر : 546837
1395120510343928100865710.jpg

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا از رادیو النور، «زیاد النخاله»  در ششمین کنفرانس بین‌المللی اتحادیه جهانی علمای مقاومت که در بیروت برگزار شد، گفت:  برخی فلسطینیان توافق اسلو را ذلیلانه امضا کردند و امروز برخی از اعراب توافقی موسوم به «آبراهام» (عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی) را امضا کرده‌اند.


وی افزود:  کسانی که معتقدند ائتلافشان با رژیم‌ صهیونیستی تا ابد آن‌ها را حمایت می‌کند، در توهم هستند.  باید تجدید نظر جدی و فوری در زمینه توافق اسلو انجام شود، زیرا حق ملت فلسطین است که سرنوشت خود را تعیین کنند.


دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین تأکید کرد:  آنچه امروز در برخی کشورهای عربی تحت پوشش آمریکا مشاهده می‌کنیم خیانت به اسلام است.  با وجود این، معتقدم ملت‌های عربی و مسلمان هرگز تسلیم دشمن صهیونیستی نخواهند شد.


این رهبر فلسطینی تصریح کرد:  ترور شهید «محسن فخری‌زاده»، دانشمند هسته‌ای  موضوعی است که ایران به‌زودی انتقامش را از کسانی که در پشت‌پرده جنایت قرار گرفته‌اند، خواهد گرفت.


انتهای پیام/4033/


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب