دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 آذر 1399 - 12:25

معالجه بیماران کرونایی ایالت نوادای آمریکا در پارکینگ بیمارستان

افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا سبب شده این بیماران در ایالت نوادا در پارکینگ بیمارستان بستری و تحت درمان قرار گیرند.
کد خبر : 546815
download (23).jpg

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا از سی بی اس، با افزایش شمار مبتلایان به کووید 19 در آمریکا، یک بیمارستان نوادا (از ایالت‌های غربی آمریکا) اکنون در شرایط بحرانی قرار گرفته است. به‌گونه‌ای که کارکنان بخش مراقبت‌های بهداشتی مرکز پزشکی منطقه‌ای «رینون» بیماران را در پارکینگ این بیمارستان بستری کرده و تحت درمان قرار می‌دهند.


«تونی اسلونیم» رئیس این بیمارستان به سی بی‌اس نیوز گفت: کارکنان بیمارستان اکنون در شرایطی قرار دارند و چیزهایی را به چشم می‌بینند که تابه‌حال شاهدش نبوده‌اند.


«جیکوب کیپرمن» یکی دیگر از پزشکان این بیمارستان نیز در گفت‌وگو با سی بی‌اس گفت: گمان نمی‌کنم هیچ پزشکی هرگز فکر درمان بیماران را در پارکینگ یک بیمارستان به ذهنش راه داده باشد.


وی که به‌تازگی به این بیمارستان منتقل‌شده، در تاریخ ۲۹ نوامبر (۹ آذر) در توییتی نوشته بود: ظرف ۳۲ ساعت، پنج نفر در اثر ابتلا به کووید ۱۹ درگذشته‌اند و این در حالی است که ما تلاش داریم سرپا بمانیم. اما برخی در واکنش به توییت کیپرمن آن را جعلی خوانده بودند و همین جعلی خواندن وضعیت بزرگ‌ترین بیمارستان نوادا توسط «دونالد ترامپ» ریتوییت شده است.


این در حالی است که بر اساس گزارش اداره بهداشت و خدمات انسانی نوادا، از ماه مارس (اسفندماه و آغاز گسترش ویروس کرونا در آمریکا) تاکنون بیش از دو هزار نفر در این ایالت در اثر ابتلا به کووید-19 جان خود را ازدست‌داده‌اند.


بنابر آخرین آمار منتشرشده تاکنون بیش از ۱۴ میلیون و ۹۸۰ هزار آمریکایی به کووید 19 مبتلا شده و از این میان بالغ‌بر ۲۸۷ هزار و ۸۰۰ نفر جان خود را ازدست‌داده‌اند.


انتهای پیام/4155/


انتهای پیام/

برچسب ها: نوادا کرونا
ارسال نظر
قالیشویی ادیب