دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در فیلم «آن سوی ابرها»؛

ستاره نوظهور هندی از همکاری با مجید مجیدی گفت/ «این همان چیزی بود که به دنبالش بودم»

ایشان خاطر بازیگر فیلم «آن سوی ابرها» گفت: می‌خواستم با فیلمسازانی کار کنم که به من این فرصت را بدهند تا نقشی را بازی کنم که امکان دهد در آن جهان غوطه ور شوم و به عنوان بازیگر نقش‌های مختلفی را به نمایش بگذارم.
کد خبر : 546774
Ishaan-Khatter.jpg

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا از ورایتی، «ایشان خاطر» (Ishaan Khatter) ستاره نوظهور سینمای بالیوود که تجربه همکاری با مجیدی مجیدی در فیلم سینمایی «آن سوی ابرها» را در کارنامه دارد، از تجربه جدید خود و همکاری  سابقش با مجید مجیدی، کارگردان ایرانی گفت.


 این ستاره درحال ظهور هند و بازیگر مجموعه شش قسمتی «یک پسری مناسب» معتقد است ؛ مخاطبان آمریکای شمالی به دلیل مضامین و داستان‌پردازی جهانی و جذاب این اثر که به تازگی عرضه شده، پاسخ مثبتی نشان خواهند داد.


این مجموعه بر اساس رمان ویکرام ست و در پس زمینه انتخابات عمومی هند در سال 1951 به نگارش درآمده و نقش اصلی را ایشان خاطر برعهده دارد.


خاطر به ورایتی گفته است؛ این مجموعه برای مخاطبان آمریكایی می‌تواند واقعاً جالب باشد كه از یك داستان عمیقاً هندی مطلع شوند اما عناصر جهانی دیگری هم دارد كه مردم می‌توانند با آن ارتباط برقرار كننند.


آن سوی ابرها


این بازیگر که در سال 2017 و اولین بار با فیلم «فراتر از ابرها» در نقش یک فروشنده نوجوان مواد مخدر در سینما بازی می‌کرد گفت: این چیزی است که من به دنبال آن بودم. من واقعاً می‌خواستم در فیلم‌های معنادار کار کنم و می‌خواستم با فیلمسازانی کار کنم که به من این فرصت را بدهند تا نقشی را بازی کنم که در آن جهان غوطه ور شوم و به عنوان بازیگر نقش‌های مختلفی را به نمایش بگذارم.


وی می‌‎گوید که به عنوان بازیگر با کارگردان به یک ریتم رسید و پس از مدتی اختلافات زبانی (مجیدی به شکل محدود انگلیسی صحبت می‌کرد و  خاطر نیز نمی‌توانست فارسی حرف بزند) کاهش یافت. او عنوان کرد: به جایی رسیدیم که نوعی زبان از خودمان تشکیل دادیم. ما همگام شده بودیم. او با من فارسی صحبت می‌کرد و من می‌رفتم تا جلوی دوربین قرار بگیرم.


گفتنی است؛ مجموعه «یک پسر مناسب» قرار است از 7 دسامبر در تلویزیون Acorn در آمریکای شمالی پخش شود. این شبکه در چندین منطقه دیگر در Netflix نیز در دسترس است.


انتهای پیام /4143/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته