دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 آذر 1399 - 10:19
نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان:

اقتضای دوران دانشجویی و جوانی پرسشگری و مطالبه‌گری است

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان گفت: اقتضای دوران دانشجویی و جوانی پرسشگری و مطالبه‌گری است و گاهی بیان این موضوع ممکن است با بیان و زبان تند و گزنده باشد.
کد خبر : 546748
photo_2020-12-08_09-44-22.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از زنجان، آیت‌الله علی خاتمی در دیدار با جمعی از فعالان دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان به‌مناسبت روز دانشجو اظهار کرد: اقتضای دوران دانشجویی و جوانی پرسشگری و مطالبه‌گری است و گاهی بیان این موضوع ممکن است با بیان و زبان تند و گزنده باشد.


وی افزود: قدر دوران جوانی و دانشجویی که مهم‌ترین دوران زندگی است را با توجه به علم و معرفت بدانید.


دیدار نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان با جمعی از فعالان دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان


نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان عنوان کرد: فعالیت‌های دانشجویی را با بهره‌گیری از نیروهای جوان فعال و پویا کنید و آن را گسترش دهید. عموم جوانان دانشجویی از بچه‌های مؤمن و معتقد هستند و فعالیت با سلیقه‌های مختلف را در محیط دانشگاه تجربه کنید.


خاتمی با بیاناینکه محیط‌های دانشجویی به‌دلیل شرایط خاص همواره پویا بوده است، توضیح داد: انتظار دارم همه مدیران و کارگزاران نظام در استان زنجان در محیط‌های دانشجویی و در میان دانشجویان حاضر شوند و به دغدغه‌ها و پرسش‌های آنان پاسخ دهند.


به گزارش آنا، در این دیدار تعدادی از فعالان دانشجویی به طرح پرسش‌های خود در مورد مسائل مختلف دانشجویی و مدیریتی پرداختند.


انتهای پیام/4103/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته