دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 آذر 1394 - 17:14

تیم کشتی فرنگی واحد رشت قهرمان دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان شد

تیم کشتی فرنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت قهرمان دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان گیلان شد.
کد خبر : 54665

به گزارش خبرنگار آنا از رشت، مسابقات قهرمانی کشتی فرنگی دانشجویان دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان گیلان با حضور ۸ تیم از واحدهای دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان، یه میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت در مجموعه ورزشی این واحد دانشگاهی برگزار شد.


مجید مشک بید حقیقی، مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان، با گرامیداشت روز دانشجو گفت: مسابقات قهرمانی کشتی فرنگی دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان گیلان با حضور هشت تیم از واحد‌های دانشگاهی لاهیجان، فومن و شفت، رودبار، صومعه سرا، آستانه اشرفیه، لنگرود، آستاراو رشت در سالن کشتی مجموعه ورزشی دانشگاه ازاد اسلامی واحد رشت برگزار شد.


وی ادامه داد: در این دوره از مسابقات تعداد ۳۶ نفر از کشتی‌گیران واحد‌های دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان با هم به رقابت پرداختند که از مجموع بازی‌ها، نتایج این دوره از مسابقات به شرح ذیل اعلام می شود:


در وزن ۵۹ کیلو گرم: امید رجبی از واحد رشت، مقام اول، نیما شعبان‌زاده از واحد لنگرود، مقام دوم


و ابراهیم امیری از واحد لاهیجان به مقام سوم رسیدند.


در وزن ۶۶ کیلوگرم: مقام اول، عارف محبوبی از واحد لاهیجان، مقام دوم، محمد حیدرزاده از واحد آستارا


و مقام سوم مشترک، سعید یحیی‌زاده از واحد لنگرود و حسین میرزایی از واحد رشت و امیر ملایی از واحد فومن.


در وزن ۷۱ کیلوگرم: مقام اول، حسن محبی از واحد لنگرود، مقام دوم، رضا قلی‌پور از واحد رشت و مقام سوم، کریم نظر بین از واحد فومن و بهرام مهدی‌پور از واحد لاهیجان.


در وزن ۷۵ کیلو گرم: مقام اول، سید محمد چوبچیان از واحد لنگرود، مقام دوم، مهرشاد مدنی‌زاده از واحد رشت و مقام سوم، علیرضا فکریان از واحد آستارا و علی عباس دوست از واحد لاهیجان.


در وزن ۸۰ کیلو گرم: مقام اول، سید علی موسوی از واحد رشت، مقام دوم، مازیار علیپور از واحد لنگرود و مقام سوم، حسن حبیب نیا از واحد لاهیجان و سجاد قاسمی از واحد صومعه سرا.


در وزن ۸۵ کیلو گرم: مقام اول، عادل حق بین از واحد رشت، مقام دوم، جواد یوسف پناه از واحد فومن، مقام سوم، علی رضا شعبانی از واحد لاهیجان و یاشار سیف خانی از آستانه اشرفیه و رضا صبوری از واحد صومعه سرا.


در وزن ۹۸ کیلو گرم: محمد فتاحی از واحد رشت مقام اول، زال نهانی از واحد آستارا مقام دوم و مهرداد فرجود از واحد فومن مقام سوم.


در وزن ۱۳۰ کیلو گرم: مقام اول، سجاد صفری از واحد لاهیجان، مقام دوم، عماد پسندی از واحد رودبار، مقام سوم، محمد محمدی از واحد فومن و شفت و رضا اسودی از واحد رشت.


نتایج تیمی:


مقام اول: تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با کسب ۷۲ امتیاز.


مقام دوم: تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان با کسب ۵۸ امتیاز.


مقام سوم: تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحدلنگرود با کسب ۴۶ امتیاز.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته