دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 آذر 1399 - 18:45
امیرعباس لشگری:

تیم کشتی آزاد کمی بدشانسی آورد/ پروتکل‌ها به خوبی در لیگ اجرا شد

رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه‌ آزاد اسلامی گفت: تیم کشتی آزاد کمی بدشانسی آورد اما با این حال تلاش کردند و امیدوارم صعود کنند.
کد خبر : 546616
637254904490737136_lg.jpg

 امیرعباس لشگری در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، درباره برگزاری مسابقات لیگ کشتی گفت: در وهله اول از رئیس فدراسیون کشتی تشکر می‌کنم که این برنامه را با نظم و ترتیب و با رعایت کلیه پروتکل‌های بهداشتی مسابقات را برگزار کردند. این مسابقه یک شور و حالی بین کشتی‌گیران ایجاد می‌کند، بچه‌ها را آماده نگه می‌دارد. برای اینکه برای مسابقه‌های آتی‌شان کار و تمرین کنند و از طرف دیگر باعث یک شعفی در جامعه ورزش می‌شود. ما در این دوران کرونا واقعاً نیاز به این موضوع داریم منتهی با رعایت کلیه پروتکل‌های بهداشتی که خوشبختانه اینجا به دقت رعایت شد و سلامتی ورزشکاران در درجه اول اهمیت داشت که فدراسیون هم به‌خوبی روی این قضیه کار کرد و ما سپاسگزار هستیم.


وی ادامه داد: تیم کشتی فرنگی ما که روز گذشته حضور در نیمه‌نهایی را قطعی کرد و با نام شهید هادی باغبانی در لیگ حضور داشت که به عنوان یک شهید مدافع حرم بودند. این شهید از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی بودند. خوشبختانه تیم ما بسیار خوب کار کرد و توانست در گروه خودش دوم شود و به نیمه‌نهایی راه پیدا کرد.


رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه‌ آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: تیم کشتی آزاد هم متأسفانه  در دور برگشت با یک مقدار بدشانسی روبه‌رو شد و چندتا از ورزشکاران اصلی‌ به بیماری کرونا آلوده شدند و نتوانستند در ترکیب تیم‌ حضور داشته باشند. منتهی تیم تمام تلاش خودش را کرد، کادر فنی تلاش خودش را کرد، جای تقدیر و تشکر دارد و در گروه خودشان دوم شدند و إن‌شاءالله اگر فردا هم تیم مقابل‌شان را ببرند به عنوان تیم دوم به مرحله بعد صعود خواهند کرد که امیدواریم آنجا هم در مرحله ماقبل فینال با تمام قوا و با تمام نفرات اصلی در مسابقات حضور پیدا کنیم، چه تیم کشتی آزاد چه فرنگی و بهترین نتیجه را إن‌شاءالله برای دانشگاه آزاد اسلامی بیاوریم. 


لشگری با بیان اینکه پروتکل‌ها به خوبی در لیگ کشتی رعایت شد, عنوان کرد:خوشبختانه به غیر از افرادی که آی‌دی کارت برایشان صادر شده بود، فرد دیگری حق ورود به این سیستم و اینجا را نداشت و کاملاً اینجا قرنطینه بود. از طرف دیگر آن برنامه‌هایی که باید در پروتکل رعایت می‌شد، مثل اندازه‌گیری تب، تب‌سنجی، ضدعفونی کردن و ورود به سالن همه رعایت می‌شد. ورزشکاران را موظف کرده بودند که قبلش تست‌های کرونا را انجام دهند و اگر خدای نکرده آلودگی دارند در این مسابقات شرکت نکنند. در درجه اول سلامت ورزشکاران مهم است و بعد مسابقات و ورزش و این موضوع را فدراسیون کشتی به خوبی رعایت کرد.


انتهای پیام/4057/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته