دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 آذر 1399 - 16:33
مدیر آموزش و پرورش شهرستان مهریز عنوان کرد؛

قدردانی از توجه دانشگاه آزاد اسلامی به موضوع مهم آموزش و تربیت

مدیر آموزش و پرورش شهرستان مهریز با قدردانی از توجه مسئولان سما و دانشگاه آزاد اسلامی به موضوع مهم آموزش و تربیت آینده‌سازان ایران اسلامی گفت: ورود دانشگاه آزاد اسلامی و راه‌اندازی مدارس سما در این شهرستان اقدامی خردمندانه است.
کد خبر : 546576
1.jpeg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از مهریز، به مناسبت گرامیداشت هفته مدارس و مراکز غیر دولتی و روز دانشجو مدیر آموزش و پرورش مهریز با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی این شهر دیدار کرد.


مدیر آموزش و پرورش شهرستان مهریز در این دیدار گفت:  نقش مؤثر مدارس و مراکز غیردولتی به عنوان بزرگ‌ترین و سالم‌ترین مشارکت مردمی در نظام تعلیم و تربیت، شناسایی و پرورش استعدادهای بالقوه دانش‌آموزان، ارتقای کیفیت فعالیت‌های آموزشی و اشتغال‌زایی و کارآفرینی انکارناپذیر است.


سیدکاظم حسینی المدواری با قدردانی از توجه مسئولان سما و دانشگاه آزاد اسلامی به موضوع مهم آموزش و تربیت آینده‌سازان ایران اسلامی افزود: واردشدن دانشگاه آزاد اسلامی مهریز و تشکیل و راه‌اندازی مدارس سما در این شهرستان اقدامی خردمندانه و بزرگ در حوزه مهم تعلیم و تربیت و اهمیت دادن به جایگاه و توسعه مشارکت‌های مردمی و بهره‌گیری از توان فراوان و ظرفیت‌های مختلف بخش غیردولتی است که می‌تواند تحولاتی عمیق و توسعه‌آفرین را نوید بدهد.


وی با اعلام آمادگی آموزش و پرورش شهرستان مهریز برای همکاری با دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان و حمایت از مدارس سما به‌خصوص راه‌اندازی هنرستان غیردولتی در این مجتمع با توجه به وجود زیرساخت‌ها و داشتن امکانات تأکید کرد.


انتهای پیام/4078/4062/


انتهای پیام/

برچسب ها: خبر آزاد
ارسال نظر
قالیشویی ادیب