دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

واکنش منفی مجلسی‌ها به خبر همراهی پرسپولیس در قطر

حضور 12 نفر از اعضای مجلس در لیست اعزامی پرسپولیس به قطر برای بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا شائبه‌برانگیز شده است.
کد خبر : 546562
5469005.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا قرار است روز 29 آذر در قطر به میدان برود. امروز خبری مبنی بر حضور 12 نفر از اعضای مجلس برای همراهی در میان لیست 60 نفره پرسپولیس به این بازی منتشر شد. با توجه به اینکه قرار است این دیدار در مقابل تماشاگران برگزار شود، حضور 12 نفر از اعضای مجلس در لیست اعزامی پرسپولیس شائبه‌برانگیز شده است.


در این خصوص برخی از نمایندگان مجلس واکنش‌های قابل توجهی را از خود نشان دادند؛


حسین فدامالکی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفتگو با خبرنگار آنا با رد این موضوع گفت: من چنین خبری را اصلاً نشنیده‌ام و حتی آن را قبول هم ندارم چرا که این موضوع با برنامه‌ها و طرح‌هایی که در دستور کار مجلس شورای اسلامی است کاملاً منافات دارد. از طرف دیگر من مسئول کمیته ناظر بر سفرهای خارجی اعضای مجلس هستم و حتی در این کمیته هم این موضوع مطرح نشده که ما با آن مخالفت یا موافقت کنیم. بنابراین این خبر از اساس کذب است.


علی رضایی سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس درباره سفر 12 نماینده با تیم پرسپولیس به خبرنگار ورزشی آنا عنوان کرد: فکر نمی‌کنم چنین موضوعی صحت داشته باشد. اصلاً در این رابطه خبری به گوش من نرسیده که یک تن از نمایندگان چنین خواسته‌ای را داشته باشند. اگر یک درصد هم این موضوع صحت داشته باشد به گوش من نخورده است اگرچه یقین دارم چنین اتفاقی از سوی هیچ نماینده‌ای اجرایی نمی‌شود.


سارا فلاحی نواب اول رئیس فراکسیون ورزش مجلس به خبرنگار آنا گفت: جای تعجب دارد که خبری را می‌شنوم که اصلاً صحت ندارد. چگونه ممکن است این فشار سازمانی و ارگانی از سوی نمایندگان وجود داشته اما خود افرادی که چنین اتفاقی به آنها نسبت داده شده، در بی خبری محض هستند. قویاً این موضوع را تکذیب می‌کنم و اطمینان می‌دهم در فراکسیون ورزش مجلس اصلاً چنین موضوعی مطرح نشده است.


اسماعیل حسین زهی دبیر دوم فراکسیون ورزش مجلس هم ضمن رد سفر نمایندگان با تیم پرسپولیس به خبرنگار ورزشی آنا گفت: قویاً این موضوع را تکذیب می‌کنم. هیچ عقل سلیمی نمی‌پذیرید که نمایندگان مجلس در شرایطی که ویروس کرونا وجود دارد و کاروان تیم پرسپولیس باید نفرات مشخصی داشته باشند کار در مجلس را رها کنند و یک هفته با این تیم به قطر بروند. شایعه بیهوده‌ای طرح شده که قطعاً نقش بر آب است و هیچ نماینده‌ای همراه تیم پرسپولیس به قطر نمی‌رود.


خاطرنشان می‌سازد که محمدمهدی فروردین رئیس فراکسیون ورزش مجلس هم سفر نمایندگان با تیم پرسپولیس را رد کرد.


انتهای پیام/4057/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته