دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 آذر 1399 - 13:54

بهترین مشاوران کنکور - با بیش از 50 رتبه برتر در سال 98 و 99

بهترین مشاوران تحصیلی باید بتوانند دانش آموز خود را به خوبی بشناسند، از شرایط او آگاه باشند و علایق و سلایق او را بدانند. برنامه ریزی برای دانش آموزی که از درس ریاضی متنفر است با دانش آموزی که عاشق ریاضیست باید متفاوت باشد.
کد خبر : 546523
image_97e24feba1890cc5ff0ce6a4b329ec2dcde72cc6.jpg

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا، برای آشنایی با بهترین مشاوران کنکور که توانستند بیش از 50 نفر را در سال های 98 و 99 به رتبه های برتر کنکور برسانند با ما همراه باشید. کسانی که با بهره گیری از دانش روز مشاوره تحصیلی و گذراندن بهترین دوره های مشاوره تحصیلی توانسته اند به این افتخار دست پیدا کنند. در این مقاله در ابتدا ویژگی هایی که باید یک مشاور داشته باشد را بیان کرده و سپس به یک نمونه موفق از مشاور تحصیلی اشاره خواهیم کرد.


ویژگی های بهترین مشاوران کنکور :
 


یک مشاور تحصیلی باید ویژگی های زیر را دارا باشد:


1- درک کامل دانش آموز و شرایط او:


بهترین مشاوران تحصیلی باید بتوانند دانش آموز خود را به خوبی بشناسند، از شرایط او آگاه باشند و علایق و سلایق او را بدانند. برنامه ریزی برای دانش آموزی که از درس ریاضی متنفر است با دانش آموزی که عاشق ریاضیست باید متفاوت باشد. دانش آموزی که بطور تمام وقت میتواند درس بخواند با کسی که قرار است کلاس زبان شرکت کند یا مشغول به کار است کاملا متفاوت است. روح و روان هر دانش آموز نیز با دیگری متفاوت است و تمام این موارد را باید مشاور بداند و بهترین مسیر را پیش روی دانش آموز خود قرار دهد.


2- روش رتبه های برتر را به دانش آموز خود بیاموزد:


یک مشاور باید بطور کامل بداند که رتبه های برتر در سال کنکور خود چه کارهایی انجام دادند و بتواند آن موارد را برای دانش آموز خود شخصی سازی کند. روش مطالعه تک تک دروس، روش تحلیل آزمون، هنر آزمون دادن، موارد مربوط به مدیریت آزمون و راهکار های افزایش تراز و ... را به دانش آموز خود بیاموزد و او را در مسیر پیشرفت قرار دهد.


3- به تمام دروس کنکور تسلط کامل داشته باشد:


بهترین مشاوران کنکور باید تک تک دروس کنکور را بشناسند و اشراف کاملی به کتاب های درسی داشته باشند. مشاوران رتبه برتر که خودشان توانسته اند در کنکور به رتبه 2رقمی و 3رقمی دست پیدا کنند در صورتیکه دوره های مشاوره را بخوبی گذرانده باشند میتوانند بهترین انتخاب در این مورد باشند.


4- بهترین برنامه ریزی کنکور را به دانش آموز خود ارائه دهد:


مشاور کنکور باید اصول برنامه ریزی صحیح برای کنکور را بخوبی بداند و بر اساس شرایط دانش آموز خود به او برنامه دهد. مشاور باید به طور کامل به ضرایب دروس در هر زیرگروه آزمایشی کنکور اشراف داشته باشد و برمبنای ضریب هر درس به آن تایم مطالعاتی اختصاص داده و در برنامه دانش آموز قرار دهد. نسبت میزان ساعت مطالعه، ساعت خواب، مدت زمان تست زنی و ... را در برنامه ریزی رعایت نموده تا بهترین نتیجه عاید دانش آموز شود.


5- با دانش آموز خود دوست صمیمی باشد:


یک دانش آموز زمانی میتواند مشکلات خود را با مشاور مطرح کند که با او احساس راحتی کند و مطمئن باشد که مشاورش مانند یک دوست صمیمی برای حل مشکلات او راهکار ارائه می دهد. یکی از هنرهای بهترین مشاوران کنکور این است که محیطی ایجاد کنند که دانش آموز بتواند به راحتی مشکلاتش را مطرح کرده و دنبال راه حل باشد.


6- پیگیری روزانه دانش آموز:


مشاور باید بطور روزانه دانش آموز خود را پیگیری کرده و از او گزارش کار روزانه دریافت کند. گزارش کار باید شامل دروس مورد مطالعه در طی روز، تعداد تست، ساعت مطالعه هر درس، میزان استراحت، میزان ساعت مطالعه و ... باشد. مشاور با دیدن گزارش کار دانش آموز باید پیشنهادات خود جهت اجرای هر چه بهتر برنامه را به دانش آموز ارائه دهد.


7- منابع کمک درسی را بخوبی بشناسد و به دانش آموز خود معرفی کند:


همانطور که میدانید داشتن منابع کمک درسی جز ضروری ترین نیاز های یک دانش آموز است. انواع فیلم ها و دی وی دی های آموزشی ، کتاب های کمک آموزشی و کلاس های آنلاین در بازار وجود دارند که هرکدام از آن ها میتوانند برای یک شخص خاص مفید باشند. بهترین مشاوران کنکور باید تمام منابع را بشناسند و با توجه به سطح دانش آموز خود به او پیشنهاد دهند.


8- آزمون های آزمایشی کنکور را بخوبی بشناسد:


یک مشاور کنکور خوب باید تمام آزمون های آزمایشی را بشناسد. با توجه به تغییرات اخیری که بخاطر بیماری همه گیر کنونی در کشور ایجاد شده اکثر آزمون ها آنلاین شده اند. مشاور باید موسساتی مانند قلمچی، گزینه 2، گاج ، سنجش و سایر آزمون های آنلاین را به خوبی بشناسد. بداند که کدام یک از آزمون ها بهترین برنامه راهبردی را دارا بوده و به دانش آموز خود پیشنهاد دهد.


9- رزومه موفقی داشته باشد و در سال های قبل افراد زیادی را رتبه برتر کرده باشد:


بهترین مشاوران کنکور باید از تجربه کافی و رزومه موفق برخوردار باشند. یعنی به دانش آموزان زیادی کمک کرده باشند تا بتوانند رتبه برتر شوند. مطمئنا مشاوری که چندین سال تجربه داشتن رتبه های 3 رقمی و 2 رقمی را با خود به یدک میکشد میتواند برای شما هم یک انتخاب خوب محسوب شود.


بهترین موسسه مشاوره کنکور چیست؟


همواره با اعلام نتایج کنکور از سمت سازمان سنجش ، اسامی رتبه های برتر کنکور مشخص می شود. مشاوران و موسسات کنکوری زیادی در حال حاضر در کشور در حال فعالیت می باشند. اما اگر بخواهیم یکی از موفق ترین موسسات مشاوره کنکور را معرفی کنیم میتوانیم از موسسه آیدی نوین نام ببریم.


روند مشاوره در موسسه آیدی نوین به چه شکل است؟


مشاوران این موسسه رتبه های برتر کنکور می باشند. کسانیکه در سال های گذشته به رتبه تکرقمی و دو رقمی رسیده و برخی از آن ها نیز دانش آموزان قبلی خود موسسه می باشند. این مشاوران همگی دوره های تخصصی مشاوره تحصیلی را گذرانده ، تمام ویژگی هایی که در بالا به آن اشاره شد را دارا بوده و به تخصص کافی در این خصوص رسیده اند. از طرفی با توجه به اینکه خودشان رتبه برتر کنکور می باشند به طور کامل مسیر کنکور را می شناسند و میتوانند دانش آموزان را به خوبی هدایت کنند.


رزومه بهترین موسسه مشاوره کنکور:


در کنکور های سال 98 و 99 بیش از 50 نفر با کمک این مشاوره تحصیلی توانسته اند در بهترین رشته های دانشگاهی پذیرفته شوند. اسامی رتبه های دورقمی و سه رقمی که با کمک مشاوران مجرب به آرزوی خود رسیده اند را در زیر میتوانید مشاهده کنید:


اسامی قبولی های برنامه ریزی درسی کنکور


رتبه های برتر کنکور با برنامه ریزی کنکور عالی


با مراجعه به سایت آیدی نوین میتوانید اسامی بهترین مشاوران کنکور و همینطور کارنامه تک تک رتبه های برتری که در عکس های بالا موجود است را مشاهده کنید.


آیا باید حتما مشاوره کنکور بگیریم؟
 


خیلی از عزیزان میپرسند که آیا اصلا نیاز است مشاوره بگیریم یا اگر مشاوره کنکور نگیریم چه اتفاقی می افتد. در پاسخ به این سوال باید گفت که هیچ اتفاقی نخواهد افتاد و مسیر کنکور شما دقیقا به همین روالی که تاکنون پیش رفته اید پیش خواهد رفت. اگر در حال در جا زدن یا پسرفت یا پیشرفت هستید باز هم همین مسیر را در ادامه خواهید داشت. پیشنهاد ما این است که اگر به طور کامل نسبت به مسیر کنکور و موانع و باید ها و نبایدهای آن اشراف دارید و میتوانید پیشرفت کنید شاید نیاز به مشاور نخواهید داشت اما داشتن مشاور میتواند روند رشد شما را تسریع بخشد.


موفق و موید باشید.


انتهای پیام/ر


انتهای پیام/

برچسب ها: کنکور سراسری
ارسال نظر
هلدینگ شایسته