دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 آذر 1394 - 16:59

فرماندار نی‌ریز: باید فضای حاکم بر جامعه فضایی سرشار از شور و نشاط باشد

فرماندار نی ریز با توجه به در پیش بودن انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی گفت: باید فضای حاکم بر جامعه به ویژه در این مقطع زمانی و به خصوص در دانشگاه‌ها یک فضایی سرشار از شور و نشاط باشد.
کد خبر : 54647

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، محمدرضا امیری در همایش ایدز و راه‌های پیشگیری و درمان با قدردانی از همه نهادهای مجری این همایش همایش به ویژه دانشگاه آزاد اسلامی، شبکه بهداشت و اداره بهزیستی شهرستان، خواهان برگزاری چنین همایش، نشست‌ها و کرسی‌های آزاداندیشی در مراکز آموزش عالی شد.


فرماندار نی ریز با توجه به تقارن برگزاری این همایش با روز دانشجو، این روز بزرگ را خدمت همه دانشجویان تبریک گفت و در توضیحاتی به وقایع صورت گرفته در این روز و علت نامگذاری ۱۶آذر ماه به روز دانشجو اشاره کرد.


کار‌شناس پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر اداره کل بهزیستی فارس نیز در این مراسم با تشریح چگونگی و منشا پیدایش بیماری ایدز و راه‌های انتقال و نحوه مبارزه و درمان این بیماری، با نمایش اسلایدهایی به معرفی انواع مواد مخدر از جمله شیشه و عوارض آنها پرداخت که مورد توجه شرکت کنندگان در این همایش قرار گرفت.


قدرت محکم، همچنین آماری از تعداد مبتلایان به اعتیاد در استان فارس ارائه کرد و به ارتباط بین مواد مخدر و چگونگی انتقال بیماری ایدز از طریق مصرف این مواد پرداخت و به سوالات مطرح‌شده از سوی برخی از حاضران در این همایش نیز پاسخ گفت.


به همت حوزه معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی ریز و با همکاری فرمانداری، شبکه بهداشت و درمان، اداره بهزیستی، مراکز آموزش عالی و سایر ادارات و نهادهای شهرستان، به مناسبت روز جهانی مبارزه با ایدز، همایش ایدز و راه‌های پیشگیری و درمان با حضور جمعی از مسئولان و با شرکت گسترده دانشجویان و علاقه‌مندان در سالن همایش‌های دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.


این همایش با حضور محمد شعبانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز، ذکایی رئیس شبکه بهداشت و درمان نی ریز، مسئول اداره بهزیستی نی‌ریز جمعی از کارمندان هلال احمر، نیروی انتظامی، جمعی از دانشجویان مراکز آموزش عالی شهرستان و تعدادی از معلمان پرورشی و فرهنگی در سالن همایش‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز برگزار شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته