دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

رئیس واحد خاش: روح پرسشگری و عدالتجویی به دانشجو معنا می‌بخشد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خاش واقعه سال 1332 را آغازی بر روح استکبار ستیزی دانشجویان برشمرد و گفت: همین روح پرسشگری و عدالت جویی است که به دانشجو معنا می‌بخشد.
کد خبر : 54636

دکتر ابراهیم صباغ در مراسم گرامیداشت روز دانشجو که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد خاش و با استقابل دانشجویان این دانشگاه مواجه شد، به فلسفه نامگذاری 16 آذر به عنوان روز دانشجو و اتفاقات سال 1332 که منجر به شهادت 3 دانشجوی دانشکده مهندسی دانشگاه تهران انجامید پرداخت .


در ادامه حجت‌الاسلام حسین ملاشاهی زارع مسئول دفتر فرهنگ اسلامی واحد خاش در تببین منزلت و جایگاه دانشجو از نفرات برتر شرکت کننده در مسابقه کتابخوانی که به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی دردانشگاه آزاد اسلامی واحد خاش برگزار شده بود، قدردانی کرد.


قرائت شعر، مقاله و اجرای همخوانی و نمایش از برنامه‌های جنبی این مراسم بود. نمایشگاه آثار هنری برخی از دانشجویان از بخش‌های پربازدید این برنامه بود.


برپایی نمایشگاه آثار هنری تعدادی از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد خاش به مناسب روز دانشجو


نمایشگاه آثار هنری تعدادی از دانشجویان رشته آموزش ابتدایی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خاش به مناسبت 16 آذر روز دانشجو در این واحد دانشگاهی دایر شد.


دراین نمایشگاه تعدادی از اثار خوشنویسی دانشجویان به همراه نمونه ای از آثار صنایع دستی آنان از جمله سوزن دوزی در معرض دید عموم قرار گرفته است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته