دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 آذر 1399 - 17:40
یکی از فرماندهان جبهه مقاومت:

جامعه نیازمند تربیت مجاهدان بزرگ در تراز انقلاب اسلامی است

یکی از فرماندهان جبهه مقاومت گفت: جامعه امروز نیازمند تربیت مجاهدان بزرگ در تراز انقلاب اسلامی مانند شهیدان قاسم سلیمانی و محسن فخری‌زاده است.
کد خبر : 546301
WhatsApp Image 2020-12-06 at 15.10.58.jpeg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از لارستان، سردار عبدالفتاح اهوازیان در مراسمی که به‌مناسب روز دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان برگزار شد با  بیان خاطراتی از زندگی شخصی شهید سلیمانی اظهار کرد: شهید سلیمانی در اوج قدرت و عزت در زندگی شخصی فردی بدون تکلف ساده‌زیست و مردمی بود و امروز جامعه نیازمند تربیت مجاهدان بزرگ در تراز انقلاب اسلامی مانند شهید قاسم سلیمانی و شهید فخری‌زاده است.


وی افزود: شهید سلیمانی حتی در مواجهه با دشمنان داعشی خود، جانب عدالت را رعایت می‌کرد و از مسیر عدالت خارج نمی‌شد و دیگران را نیز صادقانه به این منش سفارش می‌کرد.



فرمانده جبهه مقاومت خواستار ادامه فعالیت‌های جهادی فرهنگی برای مقابله با توطئه‌های رذیلانه دشمن شد و خاطرنشان کرد: پیشرفت‌های شگرفی در دانشگاه‌ها در جریان است و تبلیغات گسترده دشمنان انقلاب اسلامی نمی‌تواند موفقیت‌های ما را در اذهان توده مردم کم‌رنگ کند.


تقویت ارزش‌های اعتقادی با زنده نگه‌داشتن یاد شهدا


فرمانده ناحیه مقامت بسیج و سپاه لارستان نیز گفت: امروز قدرت جمهوری اسلامی در فراسوی مرزهای کشور گسترانیده شده و به همین دلیل، دشمن برای جبران زیان و ضرر خود و موفق نبود در عملیات‌هایش، دست به هر اقدامی می‌زنند.


امیر جاهدی اضافه کرد: زنده نگه‌داشتن یاد شهدا در محیط‌های علمی، عاملی برای تقویت ارزش‌های اعتقادی دانشجویان است.


به گزارش آنا در این مراسم یادواره شهدای دانشجوی منطقه لارستان نیز با حضور سردار عبدالفتاح اهوازیان از فرماندهان جبهه مقاومت، امیر جاهدی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی لارستان، مهدی زارع رئیس دانشگاه آزاد اسلامی لارستان و برخی از مسئولان دانشگاه و آموزشکده سما به‌صورت مجازی برگزار شد.


انتهای پیام/4121/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته