دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 آذر 1399 - 13:57
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی میمه خبر داد؛

ثبت 2 هزار و 500 هسته مسئله‌محور در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد میمه گفت: 2 هزار و 500 هسته مسئله‌محوری در واحدهای دانشگاهی سراسر کشور ثبت شده که اتفاق بسیار مبارکی است .
کد خبر : 546215
index.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از میمه، محمد‌عرفان کریم‌قصاب‌پور در مراسم روز دانشجو که به‌صورت کرسی آزاد‌اندیشی ویژه دانشجویان دانشگاه‌های شهرستان شاهین‌شهر و میمه در دفتر امام‌جمعه شاهین‌شهر شهرستان با حضور مسئولان شهرستانی و حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مجلس شورای اسلامی و رؤسای واحدهای دانشگاهی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد، اظهار کرد: رسالت‌های مهمی بر دوش قشر دانشجو واگذار شده و دانشجویان باید با آگاهی سیاسی، رسالت‌های خودشان را در عرصه‌های مختلف ایفا کنند.


وی با توجه به نهضت مسئله‌محوری که به‌تازگی در بسیج دانشجویی آغاز شده است، گفت: امروز شاهد ثبت 2 هزار و 500 هسته مسئله‌محوری در سراسر کشور هستیم که اتفاق بسیار مبارکی است.


مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد میمه و نماینده تشکل‌های دانشجویی شهرستان میمه افزود: نقشه راه ما دانشجویان منویات و مطالبات امامین انقلاب اسلامی به‌ویژه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی بوده که از سوی مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه ای صادر شده است.


نماینده تشکل‌های دانشجویی شهرستان میمه گفت: بسیج دانشجویی سعی در عملیاتی کردن هفت توصیه علم و پژوهش، معنویت و اخلاق، اقتصاد، عدالت و مبارزه با فساد، استقلال و آزادی، عزت ملی، روابط خارجی و مرز‌بندی با دشمنان و سبک زندگی دارد که در بیانیه گام دوم انقلاب توسط امام امت به قشر جوان ارائه شده است.


این مسئول افزود: امروز در ناحیه بسیج دانشجویی استان اصفهان شاهد راه‌اندازی قرارگاه دولت جوان و حزب‌اللهی که بر اساس نظریه رهبر انقلاب اسلامی که در تاریخ یکم خرداد  ۱۳۹۸ ارائه دادند، هستیم.


کریم‌قصاب‌پور اضافه کرد: این قرارگاه دولت جوان و حزب‌اللهی به‌دنبال این است که مدیران ارزشی تربیت کند، مدیرانی که دارای پایبندی به مبانی دینی و معرفتی بوده تا بتوانند در عرصه‌های مختلف مدیریتی کشور نقش‌آفرینی کنند و ما هم می‌توانیم با اعتماد به جوانان این امر را محقق کنیم.


انتهای پیام/4117/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته