دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رزم حسینی:

تولید ماسک مازاد داریم/ آمادگی تولید و تأمین نیاز وزارت بهداشت را داریم

وزیر صمت در پایان نشست کمیته تدارکات و پشتیبانی ستاد ملی مقابله با کرونا با اشاره به اینکه در ۴ قلم کالای مرتبط با کرونا، به تولیدات خوبی رسیده‌ایم اظهار کرد: در تولید ماسک مازاد تولید داریم و تولیدکنندگان تقاضای صادرات دارند.
کد خبر : 546038
3568949.jpg

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری آنا، علیرضا رزم حسینی وزیر صمت در پایان نشست کمیته تدارکات و پشتیبانی ستاد ملی مقابله با کرونا با اشاره به اینکه در ۴ قلم کالای مرتبط با کرونا، به تولیدات خوبی رسیده‌ایم اظهار کرد: در تولید ماسک مازاد تولید داریم و تولیدکنندگان تقاضای صادرات دارند.


وی ادامه داد: در زمینه تولید ونتیالتور نیز دو کارخانه بزرگ در حال تولید و تأمین نیاز وزارت بهداشت هستند و متقاضی صادرات نیز هستند.


وزیر صنعت، معدن و تجارت اضافه کرد: در زمینه تولید دستگاه‌های اکسیژن ساز نیز واحد‌های تولیدی آمادگی تولید و تأمین نیاز وزارت بهداشت را دارند.


رزم حسینی در خصوص تأمین اکسیژن بیمارستان‌ها نیز، بیان کرد: فولاد کشور (اصفهان، کرمان، یزد و برخی استان‌های دیگر) به‌صورت رایگان اکسیژن به بیمارستان‌ها تحویل می‌دهند.


وی اعلام کرد: با همکاری و تعامل همه تولیدکنندگان و دست‌اندرکاران در تجهیزات مرتبط با کرونا در کشور به خودکفایی رسیدیم و این روند همچنان ادامه دارد.


وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص صادرات اقلام مرتبط با کرونا نیز، گفت: بنا بر تقاضای وزارت بهداشت اگر در کالایی مازاد نیاز داخلی داشته باشیم، مجوز صادرات هم خواهیم داد.


انتهای پیام/4129/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته