دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 آذر 1399 - 17:06
دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر:

مجموع جان‌باختگان کرونا در بوشهر به ۸۱۷ مورد رسید

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: اکنون ۱۰۳ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند و متأسفانه مجموع جان‌باختگان کرونا تا ۱۵ آذر ۸۱۷ مورد بوده است.
کد خبر : 545985
14__fb620c2c.jpg

به گزارش گروه استان های خبرگزاری آنا از وب‌دای استان بوشهر، سعید کشمیری اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۵ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری‌شده‌اند.


وی افزود: خوشبختانه در ۲۴ ساعت گذشته ۱۹ مورد از بستری‌های بخش‌های کرونایی در استان بوشهر با حال خوب از بیمارستان مرخص شده‌اند که از این تعداد ۱۱ مورد مثبت قطعی بوده‌اند.


رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی بوشهر اضافه کرد: خوشبختانه امروز فوتی کرونایی در استان بوشهر گزارش نشده است.


دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر با بیان اینکه اکنون ۲۳ مورد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند، خاطرنشان کرد: 11 مورد از این تعداد اکنون با کمک دستگاه تنفس می‌کنند.


کشمیری اضافه کرد: کل موارد مثبت از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان بوشهر تاکنون ۱۷ هزار نفر بوده است.


دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر تأکید کرد: متأسفانه مجموع جان‌باختگان کرونا در استان بوشهر تا ۱۵ آذر ۸۱۷ مورد بوده است که از این تعداد ۸۱۳ نفر مورد مثبت قطعی و ۴ نفر مورد مشکوک بوده‌اند.


انتهای پیام/4103/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته