فرصتی برای آموزش رقابت و تنظیم بازار در کسبوکارهای رسانههای صوت و تصویر

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا سازمان تنظیم مقررات رسانههای صوت و تصویر فراگیر در راستای آموزش به فعالان کسبوکارهای مرتبط با رسانههای صوت و تصویر فراگیر، کلاسهای آموزشی برگزار میکند.
هدف از برگزاری این دورهها، آشنایی با حوزه تنظیمگری است، چراکه این مقوله در مقایسه با سایر حوزههای حاکمیتی در ایران موضوع جدیدی است و به تازگی در محافل دانشگاهی مورد بررسی و تحقیقات علمی قرار گرفته است.
در دنیا نیز موضوع تنظیمگری، ساختارها و مدلهای پیادهسازی آن به عنوان مبحث جدیدی مطرح است. از این رو از بعد آموزشی هم در سطح افراد آکادمیک و هم در سطح افرادی که با حوزه تنظیمگری سروکار دارند به آموزشهای بهروز در این زمینه نیاز است.
در این حوزه از موضوعاتی که امروزه از پیچیدگی و پویایی بیشتری برخوردارند، میتوان به مسئله رقابت، مولفهها، قدرت بازار و رویههای ضد رقابتی در بازار رسانههای صوت وتصویر فراگیر و پلتفرمهای دیجیتال و کسبوکارهای مرتبط اشاره کرد که در این کلاسها به صورت ویژه روی آنها تمرکز شده است.
این مقوله به دلیل تازگی و به متفاوت بودن با بازارهای سنتی مورد توجه و پژوهش در ساترا قرار گرفته و دانش خوبی هم در این زمینه تولید شده است و اکنون ساترا درصدد ترویج این دانش برآمده است.
گفتنی است؛ دورههای آموزشی ساترا با همکاری معاونت تنظیم بازار و توسعه کسب و کار ساترا هر هفته در روزهای شنبه ساعت ۱۳ با عناوینی از جمله تعریف کلی تنظیمگری و جایگاه آن در نظام حکمرانی، مباحثی در خصوص بازار، رقابت و رویه های ضد رقابتی در ابعاد حقوقی و اقتصادی برگزار میشود.
انتهای پیام/۴۱۰۴/
انتهای پیام/
- ساک دستی
- ثبت شرکت
- بهترین جراح بینی ترمیمی در تهران
- پالت پلاستیکی
- خرید ادویه
- خرید فالوور واقعی
- فونیکس
- خشکشویی آنلاین اکتیو کلینرز
- آهنگ جدید
- سفارش چاپ پرچم
- تلفن ابری
- صرافی نوبیتکس
- صرافی توبیت
- ال بانک
- انبار هوشمند فلزات گرانبها
- اهنگ جدید
- خرید قهوه
- اخبار بورس
- چک لیست لوازم اسکی
- وکیل
- رزرو بلیط هواپیما
- خرید هاست