دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
حمید درخشان در گفتگو با آنا:

هدر دادن موقعیت گل در آستانه فینال خطرساز است/ لغو بازی پرسپولیس و نساجی تصمیم درستی بود

پیشکسوت پرسپولیس گفت: خط حمله تیم پرسپولیس نیاز به ترمیم دارد و در فینال لیگ قهرمانان آسیا بازیکنان نباید به راحتی موقعیت‌های گلزنی را از دست بدهند.
کد خبر : 545759
..---.jpg

حمید درخشان در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، درباره عملکرد پرسپولیس در لیگ برتر گفت: به نظرم پرسپولیس وضعیت نوسانی در این چند هفته لیگ تجربه کرد، گاهی اوقات بازیکنان انتظارات را برآورده نمی‌کردند و باعث نگرانی هواداران می‌شدند و گاهی هم مانند بازی مقابل شهرخودرو بسیار خوب بازی کردند. در بازی مقابل شهرخودرو بازیکنان پرسپولیس به خوبی از ضربات ایستگاهی استفاده کردند و به گل رسیدند، در حالی که تیم شهرخودرو یک بازی بسته ارائه داد.


وی افزود: در بازی پرسپولیس مقابل شهرخودرو یکی از نکات مثبت این دیدار هماهنگی خط هافبک‌ها با یکدیگر بود. آنها هم در دفاع به خط دفاعی کمک می‌کردند و هم در بازی‌سازی توانستند عملکرد خوبی داشته باشند و بارها مهاجمان را در موقعیت گلزنی قرار دادند.


درخشان با اشاره به اینکه پرسپولیس موقعیت‌های خود را به راحتی از دست می‌دهد و این زنگ خطر برای فینال آسیاست، اظهار کرد:  البته که نمی‌توان انتظار داشت که در یک بازی، همه موقعیت‌ها به گل تبدیل شود، اما هدر دادن موقعیت‌های خوب گلزنی زنگ خطر برای تیم پرسپولیس در فینال آسیا خواهد بود. حریف پرسپولیس در فینال خیلی قدرتمند است و قطعا با تمام توان بازی می‌کند، بنابراین نباید موقعیت‌ها را به راحتی از دست داد و چشم به حملات بعدی ببندیم. در فینال لیگ قهرمانان آسیا باید از تک‌تک موقعیت‌ها استفاده کنیم تا بتوانیم نتیجه بگیریم.


پیشکسوت پرسپولیس در مورد شرایط تیم در آستانه فینال آسیا خاطرنشان کرد: واقعیت این است که بازی حساسی پیش روی تیم پرسپولیس است. خوشبختانه تصمیم درست لغو بازی مقابل نساجی بود که از سوی مسئولان و توافق سازمان لیگ صورت گرفت و باشگاه نساجی هم همکاری‌های لازم را انجام داد. با توجه به پروتکل‌های سختگیرانه قطر پرسپولیسی‌ها باید در قرنطینه کامل باشند تا  در بازی مقابل حریف خود در مرحله فینال در اواخر آذرماه دچار مشکل نشوند.


درخشان عنوان کرد: اما این موضوع غیرقابل انکار است که خط حمله تیم به ترمیم نیاز دارد و کادر فنی باید تمام تمرکزش را روی رفع نواقص خط حمله بگذارد تا برای فینال مشکلی به وجود نیاید. پس بازیکنان خط حمله باید تمام توانشان را بگذارند تا با تمرکز بالا برای فینال آماده شوند.


انتهای پیام/۴۰۵۷/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته