دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 آذر 1399 - 14:42

هشدار امنیتی به کارکنان هسته‌ای صهیونیست؛ مسیرهای خود را تغییر دهید

مقامات امنیتی رژیم صهیونیستی از تمام کارمندان و مسئولین عالی‌رتبه فعلی و قبلی نیروگاه هسته‌ای دیمونا خواسته است به موارد ایمنی توجه بیشتری داشته باشند.
کد خبر : 545713

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا، کان شبکه تلویزیونی سراسری رژیم صهیونیستی در گزارشی از موج وحشتی که سرتاسر رژیم صهیونیستی را در بر گرفته پرده برداشت.


به گفته کارملا مانچه تهیه‌کننده این گزاش از تمام کارشناسان هسته‌ای و مسئولین عالی‌رتبه نیروگاه هسته‌ای دیمونا خواسته‌شده است تا در ترددها و فعالیت‌های خود حداکثر هوشیاری را به خرج دهند و به‌طور مثال از یکی از دانشمندان هسته‌ای این مرکز خواسته شد ازاین‌پس به پیاده‌روی نرفته و هر نوع بسته مشکوکی که به دستش رسید را باز نکند زیرا اطمینان دارند همگی آن‌ها می‌توانند در رصد طرف متخاصم قرار بگیرند.


در ادامه این گزارش آمده است، از یک هفته پیش سطح شرایط امنیتی در سفارتخانه‌هایمان در سرتاسر جهان افزایش پیداکرده است درحالی‌که مسئولین امنیتی همچنان نگرانی وارد آمدن ضربه به منافع ما هستند.


بااین‌حال تلاش شده است تا این افزایش سطح هوشیاری امنیتی علنی و مشخص نباشد و به شکلی وانمود شود که همه‌چیز به شکل عادی در حال جریان است، همان‌گونه که آوی کوخاوی رئیس ستاد ارتش در دیداری که از پایگاه‌های ارتش (رژیم صهیونیستی) در شمال (فلسطین اشغالی) داشت مدعی شد ما به روند عادی و معمول خود برای مقابله با اقدامات خصمانه ایران در سوریه ادامه می‌دهیم.


بااین‌حال کارشناسان به این شبکه عبری زبان خبر دادند، زمان‌بندی اقدام ایران امری بسیار حائز اهمیت است.


پیش‌ازاین نیز چک فرایلیخ نایب رئیس شورای امنیت رژیم صهیونیستی در مقاله‌ای که در روزنامه هاآرتص منتشر شد ضمن پذیرش تلویحی اقدام تروریستی ترور شهید فخری زاده یک گام به جلوتر رفته و در مقدمه آن نوشت: پرسش اصلی فعلی این نیست که ما حق انجام این اقدام را داشتیم یا خیر بلکه پرسش اصلی آن است که آیا چنین اقدامی واقعاً حکیمانه بود؟


وی سپس تلاش کرد با مطرح کردن 10 پرسش و پاسخ دادن به آنها پاسخ پرسش اصلی مطرح‌شده در مقدمه را هم بدهد که یکی از این پرسش‌ها این بوده است که آیا ترور می‌تواند به برنامه هسته‌ای ایران ضربه وارد کند؟


انتهای پیام/4155/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته