دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 آذر 1399 - 08:49

آمار مبتلایان به کرونا در آمریکا رکورد زد

بر اساس آمار اعلام‌شده ایالت‌ها در آمریکا شمار مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور طی بیست‌وچهار ساعت گذشته افزایش ۲۲۰ هزارنفری داشته است.
کد خبر : 545653
3.jpg

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا از وب‌سایت «وُرلدومیتر»، شمار ابتلای روزانه به ویروس «کووید ۱۹» در این کشور به شکل تصاعدی رو به افزایش است.


برآوردهای این وب‌سایت نشان می‌دهد طی بیست‌وچهار ساعت گذشته از تمام ایالت‌های آمریکا به‌صورت مجموع 218 هزار و 576 مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا گزارش‌شده که بیشترین میزان ابتلای روزانه در این کشور و تمام کشورهای جهان است.


بر این اساس، طی یک روز گذشته نیز دو هزار و 918 آمریکایی براثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست‌ داده‌اند.


بدین ترتیب، شمار کل مبتلایان به ویروس کووید ۱۹ در آمریکا به 196 میلیون و 14 هزار و 535 نفر و تعداد قربانیان براثر این بیماری به 282 هزار و 829 تن افزایش یافت.


این در حالی است که «آنتونی فائوچی»، مدیر مؤسسه ملی آلرژی و بیماری‌های عفونی آمریکا چند روز هشدار داد درصورتی‌که خط سیر همه‌گیری کرونا در این کشور تغییری نکند قربانیان ویروس کرونا در آمریکا به‌آسانی از ۳۰۰ هزار نفر فراتر خواهد رفت.


نمودار ابتلا و تلفات ویروس کرونا در حالی شیب صعودی تندی به خود گرفته که روز پنجشنبه تعداد کسانی که در جهان به این بیماری مبتلا شدند از ۶۵ میلیون نفر عبور کرد.


انتهای پیام/4155/پ


انتهای پیام/

برچسب ها: کرونا آمریکا
ارسال نظر
هلدینگ شایسته