دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 آذر 1394 - 13:59

سرپرست واحد کازرون: در دنیای امروز دانش و دانشمند برای یک ملت ایجاد قدرت می‌کند

سرپرست واحد کازرون با بیان اینکه در دنیای امروزدر دانش ایجاد قدرت می‌کند اظهار کرد: امروز هر کشوری دارای علوم پیشرفته، دانش و دانشمند است صاحب تفکر و برتری بیشتری است و هر جامعه‌ای که از نظر علمی پویاتراست دارای نفوذ و قدرت بالاتری است.
کد خبر : 54559

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر سعید خاتم‌ساز در مراسم گرامیداشت روز دانشجو که با حضور فرماندار، جمع کثیری از دانشجویان و استادان واحد کازرون در کمال آرامش و با تجلیل از دانشجویان نخبه و ممتاز رشته‌های مختلف در سالن اجتماعات دانشگاه برگزاری شد، با توجه به پیام ریاست عالیه دانشگاه درباره اینکه باید تمامی امکانات و ظرفیت‌های دانشگاه در خدمت دانشجو باشد، بیان کرد: این امر به دلیل این است که دانشجو مایه حیاط و بقای دانشگاه است و باید از امکانات و توانمندی دانشگاه در راستای پیشرفت خود و جامعه بهره‌مند باشد.


سرپرست واحد کازرون با توجه به تاریخ مبارزاتی ملت ایران گفت: عدالتخواهی و استکبارستیزی نماد ملی کشور است واین ویژگی در ایران به یک فرهنگ و باور تبدیل شده است که ریشه در مبارزات دانشجویی در ۱۶آذرسال ۱۳۳۲ دارد.


سپس فرماندار کازرون با تسلیت ایام سوگواری ماه صفر و با گرامیداشت ۱۶آذر درباره روز دانشجو و پیشینه مبارزاتی و واقعه ۱۶ آذر سخنانی را عنوان کرد و از دانشجویان خواست تا در چارچوب قانون و مقرات روحیه مطالبه گری داشته باشند و مسائل داخلی و خارجی کشور را بطور منصفانه مورد نقد و بررسی قرار دهند.


حمیدرضا گرامی با توجه به اینکه قشر دانشجو از یکی از سرمایه‌های با ارزش جامعه است، افزود: دانشجو در تشخیص و برنامه ریزی و هدف گذاری برای خود و جامعه صاحب ایده و فکراست و باید از این تفکر در راستای پیشرفت جامعه در زمینه‌های علمی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی بهره گرفت.


در پایان از دانشجویان نخبه و ممتاز در زمینه‌های مختلف علمی، فرهنگی قرآنی و هنری تجلیل شد و با اهدای لوح و هدایا از آنان قدردانی به عمل آمد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته