دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت وگو با آنا

علی حنطه: از حقم نمی‌گذرم، شکایت می‌کنم /آقایان جرات برخورد با مربیان بزرگ را ندارند

سرمربی استقلال اهواز گفت: برای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال متاسفم که بدون تحقیق حکم خودش را علیه من صادر کرد.
کد خبر : 54554

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا،بعداز مشکلات زیاد تیم استقلال اهواز در این فصل لیگ برتر و نتیجه‌گیری ضعیف این تیم که منجر به قعرنشین شدن استقلال در جدول لیگ شده‌ است، محرومیت سه جلسه‌ای علی حنطه از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، مشکلات این تیم را دوچندان کرد.


علی حنطه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا،در خصوص احکام صادره کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مبنی بر محرومیت خودش اظهار کرد:«برای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال متاسف هستم که بدون تحقیق، علیه من حکم صادر و با آبروی یک نفر بازی کرد. من در حال جمع‌آوری مدارک و مستنداتی هستم و الان هم نه شاهد و دو تصویر دارم که محکومیت من از سوی کمیته انضباطی را زیر سوال می‌برد.»


حنطه که قصد شکایت از کمیته انضباطی به فیفا و دادگاه ایران را دارد، در این مورد افزود:« از روز گذشته در تمام خبرهای ورزشی و روزنامه ها و خبرگزاری‌ها در مورد محرومیت من صحبت می‌شود. من تا پایان وقت اداری امروز وکیل خودم را مشخص می‌کنم و از طریق وکیل هم به فیفا و هم به دادگاه ایران شکایت می‌کنم.»


وی ادامه داد:« بعد از بازی با فولاد به رئیس کمیته انضباطی نامه نوشتم که حداقل یک تحقیقی در مورد اتفاقات بعد از بازی انجام دهد. به او گفتم می تواند از کمک‌داوران مسابقه هم کمک بگیرید. اما متاسفانه کمیته انضباطی بدون هیچ تحقیقی علیه من حکم صادر کرد. به دلیل آبرویی که از من رفته‌ است تا آخر این مسئله را دنبال می‌کنم و از حقم نمی‌گذرم.»


سرمربی استقلال اهواز در پاسخ به این سوال که آیا فکر می کند اگر مربیان مشهور لیگ برتری مشابه رفتار وی را انجام می دادند باز هم از سوی کمیته انضباطی محروم می‌شدند؟ گفت:«اگر سایر مربیان بزرگ لیگ برتر که اسم و رسم دارند، شرایط مشابه من را داشتند، آقایان جرات برخورد با آنها را نداشتند. حالا چون علی حنطه سرمربی یک تیم ضعیف است می‌توانند هر حکمی علیه او صادر کنند. من پرینت نامه ‌ای را که برای کمیته انضباطی ارسال کردم، دارم و در آن نامه هم درخواست من از رئیس این کمیته مشخص است.»


حنطه با اشاره به اینکه کمیته داوران با این مسائل قصد پوشاندن اشتباهات داوری را دارد، یادآور شد:« آقایان سعی می‌کنند با این مسائل اشتباهات داوری را بپوشانند و نگاه‌ها را به سمت دیگری ببرند. در حالی که همه می‌دانند که داوران در لیگ امسال چه اشتباهات فاحشی را انجام دادند و چه ضربه‌های شدیدی به بعضی از تیم‌ها زدند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته