دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 اسفند 1393 - 11:17
در گفت‌وگو با آنا

مهدوی‌کیا: همه این پرسپولیس را دوست دارند

بازیکن سابق پرسپولیس با ابراز رضایت از پیروزی این تیم مقابل لخویا تاکید کرد، هواداران مدت‌ها در انتظار همین پرسپولیس بودند.
کد خبر : 5455

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، پرسپولیس شب گذشته موفق شد با نتیجه 3 بر 0 تیم قدرتمند لخویا را در اولین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا در هم بکوبد تا به نوار ناکامی‌های خود پایان بخشد.


مهدی مهدوی‌کیا بازیکن سابق پرسپولیس یکی از افرادی بود که از نزدیک پیروزی تیم سابق خود را در ورزشگاه آزادی نظاره کرد.


مهدوی‌کیا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، گفت: بازی بسیار خوبی را از سوی پرسپولیس در دیدار با لخویا شاهد بودیم و هواداران از این دیدار لذت بردند.


وی ادامه داد: همه چیز در این دیدار به سود پرسپولیس و عملکرد بازیکنان مقابل حریف بسیار عالی و حساب شده بود، آنها در تمام مدت زمان بازی با برنامه عمل کردند.


وی افزود: هواداران پرسپولیس از مدت‌ها قبل منتظر دیدن چنین بازی جذابی از تیم خود بودند که در نهایت نیز آنها در دیدار با لخویا به هدفی که داشتند دست یافتند.


مهدوی‌کیا عنوان کرد: پرسپولیس دیدار با لخویا دقیقاً همان تیمی است که هواداران مدت‌هاست به دنبال دیدن بازی‌های آن هستند و به جرات می‌توان گفت همه دوست دارند این تیم را همیشه در اوج ببینند.


پیشکسوت پرسپولیس اظهار کرد: پرسپولیس با این پیروزی می‌تواند دوباره به روزهای خوب خود بازگردد البته به شرطی که بازیکنان و کادر فنی تیم به همین روند ادامه دهند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته