دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 آذر 1399 - 09:26
توسط گروه تواشیح دانشگاه آزاد اسلامی یزد؛

نخستین اثر موسیقی حماسی«دانشجوی انقلابی» رونمایی می‌شود

گروه تواشیح دانشگاه آزاد اسلامی یزد در راستای فرمایش مقام معظم رهبری در جهت‌دهی به شعار سال(جهش تولید ملی) نخستین اثر موسیقی حماسی خود را با عنوان«دانشجوی انقلابی» رونمایی می‌کند.
کد خبر : 545498
WhatsApp Image 2020-12-02 at 20.54.50.jpeg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از یزد، گروه تواشیح دانشگاه آزاد اسلامی یزد در راستای فرمایش مقام معظم رهبری در جهت‌دهی و عمل به شعار سال(جهش تولید ملی) و حمایت از مقام شامخ روز دانشجو، نخستین اثر موسیقی حماسی خود را با عنوان«دانشجوی انقلابی» در روز دانشجو ۱۶ آذر در سطح ملی به زبان فارسی، رونمایی و از شبکه مراکز استانی و در فضای مجازی به‌طور گسترده منتشر می‌کند.


این گروه متشکل از دانشجویان برتر مسابقات شفاهی قرآنی دانشگاه آزاد اسلامی یزد هستند که با عنوان گروه همسرایی(آوای وصال) با حمایت شورای فرهنگی دانشگاه و با همت و همراهی معاونت فرهنگی و دانشجویی این به فعالیت حرفه‌ای در این عرصه و در قالب این هنر دینی می‌پردازند.


این اثر جدید حماسی موسیقایی به سرپرستی علی زادمهر پیشکسوت فعال قرآنی عرصه تواشیح کشوری استان یزد و با اجرای دانشجویان محمدجواد پرهیزکار، حمیدرضا حاتمی‌زاده، محمدحسین نجارزاده، عرفان میرجلیلی، ابراهیم شادپور برای نخستین بار در سطح گروه‌های همخوانی دانشگاهی کشور اجرا خواهد شد.


 شعر این اثر از عالیه مهرابی شاعر مذهبی استان یزد بوده و صادق آتشی آهنگساز و وحید فرجاد تنظیم و میکس این اثر متفاوت را عهده‌دار خواهند بود.


به گزارش آنا، این گروه تازه تأسیس دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی یزد اخیراً توانست برای نخستین‌بار در تاریخ تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی و در نخستین سال آغاز فعالیت قرآنی خود در چهل و سومین دوره مسابقات سازمان اوقاف و امور خیریه به‌عنوان تنها نماینده این سازمان در مسابقات ملی همخوانی و تواشیح شورای عالی قرآن سال ۹۹ شرکت چشمگیر داشته باشد و در نهایت با تلاش شبانه‌روزی اعضای گروه به مرحله ملی این رویداد قرآنی راه یافتند و به‌عنوان تنها نماینده قرآنی در کل مراکز آموزش عالی کشور و در قالب این هنر دینی در جمع دیگر گروه‌های برتر در مرحله فینال این دوره به‌زودی هنرنمایی خواهند کرد.


انتهای پیام/4121/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته