دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 آذر 1394 - 11:36
در گفت و گو با آنا

فرهاد ظریف: از تیم ملی خداحافظی نکردم/ قرارداد میلیاردی بازیکنان والیبال نوش جانشان

لیبروی سابق تیم ملی والیبال گفت: من هیچ زمانی به صورت رسمی از تیم ملی خداحافظی نکردم و هر زمانی که مسئولان فدراسیون از من بخواهند به تیم ملی بر می‌گردم.
کد خبر : 54540

فرهاد ظریف در خصوص شرایط فعلی تیم ملی والیبال به خبرنگار ورزشی آنا گفت:«به نظرم تغییر در کادر فنی تیم ملی والیبال تصمیم درست فدراسیون بود. در شرایط فعلی حضور «لوزانو» و «سیچلو» در تیم ملی والیبال نقطه قوت خواهد بود.با توجه به اینکه بازیکنان همگی با تجربه و قدرتمندی هستند می توانیم به المپیک صعود کنیم.»


لیبروی سابق تیم ملی والیبال در خصوص حرف و حدیثی که در این چند وقت اخیر مبنی بر خداحافظی‌اش از تیم ملی مطرح شده است، عنوان کرد: «متاسفانه در این چند وقت اخیر در برخی رسانه ها از قول من اعلام کردند که دیگر قصد بازگشت به تیم ملی را ندارم در صورتی که این صحبت‌ها صحت ندارد. من هیچ زمانی به صورت رسمی از تیم ملی خداحافظی نکردم و هر زمانی که مسئولان فدراسیون از من بخواهند به تیم ملی بر می‌گردم.»


وی افزود:«بعد ازاتفاقاتی که در لهستان افتاد من مدتی از تیم ملی دور ماندم و تاکنون هم هیچ صحبتی با کسی درمورد تیم ملی انجام نداده ام. در شرایط فعلی تنها تمرکزم بر روی تیم باشگاهی‌ام است. اردوهای تیم ملی 4 ماه دیگر برگزار می شود و مربیان تیم ملی هم هنوز به ایران نیامدند تا عملکرد بازیکنان را بررسی کنند. مسلما من هم باید مانند دیگر بازیکنان عملکرد خوبی داشته باشم که به تیم ملی دعوت شوم اما فعلا صحبت در مورد بازگشتم به تیم ملی و گمانه زدنی در این مورد کار عبثی خواهد بود.»


ظریف همچنین درخصوص قرارداد میلیاردی بازیکنان والیبال و حرف و حدیث‌هایی که در این چند وقت اخیر مطرح شده است، بیان کرد: «متاسفانه قرارداد میلیاردی بازیکنان والیبال را سر زبان ها انداختند و اصلا این قضیه مطرح نیست. بسیاری از بازیکنان نسل فعلی ازجمله خودم ١٠، ١٢‌سال است که بدون هیچ چشم‌داشتی در خدمت تیم‌ملی هستیم. چند سالی است که تیم ملی خوب نتیجه می‌گیرد، بنابراین حق بازیکنان است که مزد زحماتشان را بگیرند. من بعید می دانم حتی مردم مخالف قرارداد میلیاردی بازیکنان باشند زیرا بابت زحمتی که می کشند پولی دریافت می کنند که حقشان است و نوش جانشان.»


بازیکن تیم بانک سرمایه در پایان به وضعیت فعلی این تیم در لیگ برتر والیبال اشاره کرد و گفت:« تیم ما سال اولی است که در لیگ حضور دارد و هم اکنون در رتبه سوم جدول قرار داریم اما قطعا شرایطمان در آینده بهتر خواهد شد و با دو بازی که در پیش داریم امتیاز بهتری کسب خواهیم کرد. هیچ کس نمی‌تواند بگوید تیمی که بازیکنان بزرگ دارد قهرمانی‌اش در لیگ برتر قطعی است. مسلما تیم‌های دیگر هم در مقابل ما با انگیزه تر کار خواهند بود. اما مطمئن هستم این تیم در آینده وضعیت بهتری پیدا خواهد کرد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته