دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 آذر 1399 - 11:00

افزایش محبوبیت بازی های فوتبالی اندروید در آستانه سال 2021

در این مقاله به معرفی بازی های محبوب فوتبالی اندرویدی در آستانه ی سال 2021 پرداخته ایم که جذابیت انجام آنها در این روزهای قرنتینه بیشتر از پیش نیز شده است.
کد خبر : 545267
image_9bf193bc254862eba35fbdfc3c12a6086b5e9020.jpg

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا، گسترش تکنولوژی های در تولید بازی های موبایلی در سال های اخیر به حوزه ی بازی های ورزشی نیز راه یافته است. بسیاری از تولید کنندگان این نوع بازی ها همچون بازی های فوتبالی ، ماشین سواری ، ورزش های توپی و ... اقدام به سرمایه گذاری بسیاری در تولید انواع بازی های مدرن انجام داده اند و آینده ای روشن برای این سبک از بازی ها متصور شده اند.


دانلود بازی فوتبال اندروید


در این مقاله به معرفی بازی های محبوب فوتبالی اندرویدی در آستانه ی سال 2021 پرداخته ایم که جذابیت انجام آنها در این روزهای قرنتینه بیشتر از پیش نیز شده است.


بازی دریم لیگ 2021 :


دریم لیگ را میتوان بی اقرار محبوبترین بازی فوتبال در اندروید معرفی کرد. بازی بسیار جذاب که به صورت اختصاصی برای گوشی های اندرویدی طراحی شده است. این بازی برای اولین بار سال 2011 منتشر شده است و هر ساله در ماه های پایانی میلادی نسخه ی سال جدید را با ویژگی هایی جذاب تر منتشر می کند.


توجه به جزئیات در طراحی بازیکن ها ، زمین مسابقه ، امکان اجرای مسابقات انلاین و افلاین و ... از مهمترین ویژگی های این بازی می باشد. بازی دریم لیگ 2021 در نسخه جدید از گیم پلی و هوش مصنوعی پیشرفته تری برخوردار شده است. در این نسخه که امکان انجام بازی به صورت آفلاین و آنلاین ، بازی شبکه ای بین چند نفر و همچنین انتخاب حالت career mode و پرورش و پیشرفت با یک بازیکن نیز دارد ، توجه ویژه ای به گیم پلی بازی شده است. در نتیجه حرکات بازیکنان با توجه به ویژگی های واقعی آنها در زمین فوتبال طراحی شده است و همین امر امکان تعامل بهتر بازیکننده با بازی را افزایش داده است.


از سویی دیگر در سال های اخیر توجه به سوی بازی های ورزشی آنلاین نیز افزایش قابل توجهی داشته است و از این رو بازی هایی همچون دریم لیگ ، تشکیل گروه ها و تیم های مختلفی در اقصی نقاط جهان داده اند که در نتیجه ی آن تورنمت های داخلی مختلفی در بازی اتفاق می افتد .


در نسخه ی جدید کنترل بازی کنان نیز بسیار روانتر از پیش شده است و عکس العمل بازیکن به فرمان ها سریعتر و نرمتر شده است.


جالب است بدانید که دریم لیگ بیش از 100 میلیون بار فقط در فروشگاه گوگل پلی استور دانلود شده است و به عنوان اولین بازی فوتبالی شناخته میشود که به چنین رکوردی رسیده است.


پی ای اس کونامی 2021 :


PES از خاطره انگیزترین بازی های فوتبالی تاریخ می باشد که با بازی خاطره انگیر pes 1995 در کنسول پلی استیشن وارد دنیای بازی های ورزشی شد. این بازی خاطره انگیز هنوز هم پس از بیش از 25 سال در بین افراد مختلف محبوب بوده و روزانه در گیم سنتر ها بازی میشود.


نسخه ی موبایل این بازی در سال 2009 برای اولین بار براش گوشی های اندرویدی منتشر شد و در کوتاه مدت به یکی از محبوبترین بازی های این سبک تبدیل شد . مهمترین خصوصیت بازی های PES تولید کونامی ، گیم پلی فوق العاده همراه با هیجان بالای بازی می باشد که تاثیر بسیاری در جذب مخاطبان به سمت این بازی دارد . از سویی دیگر در سال های اخیر بازی های آنلاین به نسخه موبایل اضافه شده است که در نتیجه ی آن امکان بازی کردن با یوزرهای مختلف و تشکیل و شرکت در کاپ ها و ... برای بازی کنندگان فراهم شده است که سبب افزایش هر چه بیشتر محبوبیت بازی نیز شده است .


دانلود بازی pes 2021 اندروید


از سویی دیگر با سرمایه گذاری های بسیاری که کونامی در 2 سال اخیر انجام داده است و قرار دادهای کاری با تیم ها و لیگ های معتبر، سبب شده است که لایسنس تیم ها و لیگ های بیشتری توسط این شرکت خریداری شود و در نتیجه تاثیر بیشتری در بازاریابی موفق این بازی داشته است.


نسخه ی جدید بازی که در سپتامبر 2020 منتشر شد ، به گونه ای اپدیت جدید نسخه ی 2020 می باشد و تغییرات بسیار زیادی در آن ایجاد نشده است. گیم پلی بازی نیز شباهت بسیاری به نسخه ی 2020 دارد و البته برخی از مشکلات مربوط به گیم پلی رفع شده و هوش مصنوعی بازی نیز بهبود های بسیاری داشته است.


دانلود بازی pes 2021 برای اندروید از طریق گوگل پلی به آسانی امکان پذیر است


بازی فیفا 2021 :


فیفا از محبوبترین بازی های کنسول و پی سی می باشد که بیشتر به واقع گرایی شهرت دارد. قرار دادهای بسیاری که EA با باشگاه ها شناخته شده در سالهای گذشته بسته بود سبب افزایش محبوبیت این بازی در بین گیمر ها شد و به پای ثابت کنسول ها در گیم سنتر ها تبدیل شد .


نسخه ی موبایل این بازی که با نام FIFA Mobile شناخته میشود نیز از این مورد مستثنا نیست و توجه به واقعگرایی در جای جای بازی به چشم می آید . این مورد ممکن است در گوشی های موبایل باعث کند به نظر آمدن گیم پلی بازی شود ، در حالی که تولید کنندگان با آگاهی از این موضوع اقدام به تولید بازی کرده اند تا حس واقع گرایانه ی بیشتری را به کاربران منتقل کنند.


دانلود بازی فیفا 2021


جالب است بدانید که رقابت بسیاری بین طرفداران بازی های فیفا موبایل و pes موبایل وجود دارد ، اما در این بین هر دو طیف از جذابیت های بازی دریم لیگ 2021 لذت میبرند که این نشان از هوشمندی تولید کنندگان این بازی می باشد.


نتیجه گیری :

بازی های ورزشی اندروید با توجه به افزایش تعداد و کیفیت بازی ها ، طرفداران بسیاری را به سمت خود جذب کرده است و از این رو دانلود بازی های ورزشی اندروید به میزان قابل توجهی افزایش یافته است.


انتهای پیام/ر


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته