تلفن اینترنتی با مالکیت دائم - جوان تل
به گزارش گروه رسانههای دیگر خبرگزاری آنا ،تابحال درباره خط تلفن مجازی یا تلفن اینترنتی چیزی شنیدهاید؟ آیا میدانید برای شما و کسب و کارتان چه مزایایی میتواند داشته باشد؟ اگر همیشه دوست داشتهاید خط تلفنی داشته باشید که در هر زمان و هر جا بتواند به شما کمک نماید تا مشتریانتان به شما دسترسی داشته باشند، به شما پیشنهاد میکنم تا انتهای این مطلب را مطالعه کنید، ما راهکاری را به شما ارائه میکنیم که میتوانید با استفاده از آن، تلفن اینترنتی مختص به خود با مالکیت دائم داشته باشید و از ویژگیهای بسیار زیاد آن بهرهمند شوید. همچنین در خصوص مرکز تلفن ابری و مرکز تماس ویپ اطلاعاتی را در اختیار شما قرار خواهیم داد که میتواند به جای استفاده از سیستم تلفن سانترال به کمک شما بیاید. در انتها نیز شما را با شرکت جوان تل آشنا خواهیم کرد که میتوانید خدمات فوق را از این مجموعه دریافت نمایید.
تلفن اینترنتی چیست؟
خیلی سال قبل یعنی آن زمانی که کمتر خانه و دفتری تلفن داشت، لازم بود به مخابرات مراجعه کنیم، پس از انجام مراحل ثبت نام مدتها صبر کنیم و هر روز چشم انتظار باشیم تا ببینیم کی سروکله مامور مخابرات در کوچه ما پیدا میشود تا ما از هم از نعمت داشتن تلفن برخوردار شویم. اما به لطف تکنولوژی اکنون داستان داشتن تلفن طور دیگری رقم خورده است.
در حال حاضر نیز اصولا خطوط تلفن بر بستر سیم مسی یا فیبر نوری قرار میگیرد، اما در مورد تلفن اینترنتی اینگونه نیست و این خطوط تلفن بر روی اینترنت در دسترس شما قرار خواهد گرفت. به همین جهت به آن تلفن اینترنتی یا تلفن ابری گفته میشود. همین بستر اینترنت نیز کمک میکند تا شما بتوانید امکانات بیشتری روی این نوع خط تلفن در اختیار داشته باشید.
نحوه راهاندازی خط تلفن اینترنتی و مزایای آن
خط تلفن اینترنتی در مدت زمان بسیار کوتاه، به نام شما و یا شرکتتان ثبت میشود و بدون نیاز به دانش خاصی میتوانید از آن استفاده نمایید.
با خط تلفن ثابت اینترنتی کسب و کار شما رونق میگیرد.
در هر منطقه جغرافیایی که قرار بگیرید میتوانید از تلفن اینترنتی استفاده نمایید.
با استفاده از تمامی اینترنتها مانند اینترنت خط تلفن همراه نیز میتوانید از آن استفاده کنید.
امکان برقراری تماس با تمامی خطوط مخابراتی در سرتاسر دنیا برای شما مهیا خواهد بود.
امکان دریافت پیام صوتی را خواهید داشت.
اکنون پس از راهاندازی تلفن اینترنتی نیاز است برای گسترش کسب و کار خود به یک مرکز تلفن کارآمد و هوشمند نیز دسترسی داشته باشید تا در هر زمان و مکانی بتوانید پاسخگوی مشتریان خود باشید و آنها را برای خود حفظ نمایید، زیرا حمایت و حفظ مشتری برای ارتقای کسب و کار یکی از دغدغههای مدیران هدفمند و با انگیزه به شمار میآید.
ما در ادامه به عملکرد مرکز تلفن ابری و مرکز تماس ویپ خواهیم پرداخت و سعی میکنیم به طور خلاصه شما را با خصوصیات هر یک بیشتر آشنا کنیم.
مرکز تلفن ابری Hosted PBX و امکانات آن؟
از چند سال پیش تاکنون بسیاری از شرکتها برای برقراری ارتباط مشتریان با واحدها و بخشهای مختلف از تلفن سانترال استفاده میکردند که البته هنوز هم مورد استفاده قرار میگیرد و شما پس از تماس با تلفن شرکت به بخش مورد نظر هدایت میشدید. اما در حال حاضر تلفن ابری کار را برای شما ساده کرده است. مرکز تلفن ابری Hosted PBX در واقع همان مرکز تلفن معمولی است اما با این تفاوت که دیگر نیازی نیست شما اقدام به خرید سختافزار و سرور این خط کنید و آن را در محل خود نصب نمایید، بلکه سرور شما میتواند بر روی یکی از برترین دیتاسنترهای ایرانی قرار گیرد و شما به جای پرداخت هزینههای متفاوت تنها هزینه استفاده از این خدمات را به صورت ماهانه، سه ماهه و یا سالیانه پرداخت نمایید. نکته مهمتر آن که با استفاده از یک اینترنتی معمولی حتی اینترنت خط موبایل خود نیز میتوانید به تماسهای برقرار شده باخط تلفن اینترنتی خود اشراف و دسترسی داشته باشید.
با استفاده از مرکز تلفن ابری که شرکت جوان تل آن را در اختیار شما قرار خواهد داد میتوانید به تمامی امکانات زیر دسترسی داشته باشید.
منو صوتی یا IVR
با استفاده از مرکز تلفن ابری شما یک منشی دیجیتال 24 ساعته در اختیار خواهید داشت که تماس گیرنده را در کمترین زمان به واحدهای مختلف انتقال خواهد داد.
ضبط و گزارشگیری مکالمات
از دیگر ویژگیهای این نوع تلفن اینترنتی آن است که به شما این امکان را میدهد تا بتوانید مکالمات را ضبط کرده و در صورت لزوم به آنها رسیدگی کنید و یا مشکلات به وجود آمده بین کارمندان خود و مشتریان را با اشراف بر موضوع به راحتی حل و فصل نمایید.
صندوق صوتی
با استفاده از این سیستم مرکز تلفن ابری، مشتریان شما میتوانند از هر منطقه جغرافیایی تنها با استفاده از یک رمز عبور، انتقادات و پیشنهادات خود را به گوش شما برسانند. علاوه بر این موارد امکاناتی همچون:
کنفرانس تلفنی
تعریف خط داخلی به تعداد نامحدود
ارسال فکس
انتقال تماس از بخشی به بخش دیگر
انتقال تماس در صورت پاسخگو نبودن داخلی مورد نظر به موبایل یا سایر هم گروهیها و ..
ویژگیهای دیگر این سیستم هستند که با برخورداری از مرکز تلفن ابری جوان تل میتوانید از آنها بهرهمند شوید.
مرکز تماس ویپ چیست و چه امکاناتی دارد؟
مرکز تماس ویپ IP-PBX نیز یکی دیگر از سیستمهایی است که میتوانید از آن به جای سیستم سانترال استفاده نمایید. همانطور که میدانید داشتن سیستم مرکز تماس یا مرکز تلفن برای هر شرکتی بسیار ضروری است زیرا میتواند بر کسب و کار شما تاثیر مستقیمی داشته باشد. مرکز تماس ویپ، نسل جدیدی از مرکز تلفن است که متخصصان ترجیح میدهند به جای استفاده از گزینه قدیمی سانترال این مرکز را بر بستر اینترنت راهاندازی کرده و با استفاده از امکانات ویژه آن، از دغدغههای خود در خصوص ارتباط با مشتریان کم کنند و بتوانند آنها را سامان دهند. به طور دقیقتر مرکز تماس ویپ همان امکانات مرکز تلفن ابری را که پیشتر به آن پرداختیم نیز میتواند در اختیار شما قرار دهد.
همچنین شرکت جوان تل اکنون شرایطی را فراهم کرده است تا با استفاده از مرکز تلفن ویپ بر بستر تلفن اینترنتی بتوانید تمامی تماسهای ورودی خود را مدیریت کرده و از به وجود آمدن اختلال در اثر تماسهای بسیار که در سیستم تلفنهای سانترال بسیار مشهود بود بکاهید.
درباره شرکت جوان تل
شرکت جوان تل به آدرس الکترونیکی www.javantel.ir یکی از بهترین شرکتهای ارائه دهنده سرویسهای مخابراتی نسل جدید است که میتواند سیستمهایی از قبیل تلفن اینترنتی، مرکز تلفن ابری و مرکز تماس ویپ را در کمترین زمان در اختیار شما قرار دهد. به این ترتیب شما میتوانید در هر شهر و استان ایران، از خدمات کامل تلفن سازمانی بهرهمند شوید.
انتهای پیام/ر
انتهای پیام/