دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 آذر 1399 - 14:24

هیئت‌رئیسه کمیته ملی پارالمپیک تشکیل جلسه داد

اعضای هیئت‌رئیسه و اجرایی کمیته ملی پارالمپیک به‌منظور بررسی وضعیت کاروان اعزامی به توکیو و همچنین شرایط انتخابات کمیسیون ورزشکاران تشکیل جلسه دادند.
کد خبر : 544779
medium_2020-06-12-3978cbb85b.jpg

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از کمیته ملی پارالمپیک، یکصد و هشتادمین جلسه هیئت‌رئیسه و اجرایی کمیته ملی پارالمپیک به‌صورت وبیناری با گرامیداشت یاد و خاطره شهید محسن فخری زاده و تأکید بر تداوم راه شهدا و توجه به‌ضرورت پیشرفت علمی کشور برگزار شد.


 روز دوشنبه در این نشست مجازی با ریاست محمود خسروی وفا رئیس کمیته ملی پارالمپیک، گزارش عملکرد امور بین‌الملل و همچنین گزارش سرپرست کاروان توکیو۲۰۲۰ ارائه و بررسی شد.


مهم‌ترین بخش این گزارش‌ها، بررسی چالش شیوع کرونا بود که باعث شده تاکنون تمرینات و اردوها تحت تأثیر قرار گیرند و به‌احتمال زیاد، اعزام ورزشکاران و همراه‌ها به توکیو حتی در سطح کادر فنی را با محدودیت‌هایی مواجه نماید.


در ادامه نیز با طی شدن مراحل تصویب آیین‌نامه کمیسیون ورزشکاران در هیئت‌رئیسه و اجرایی و مجمع عمومی کمیته ملی پارالمپیک و با موافقت کمیته بین‌المللی پارالمپیک مقرر شد در اسرع وقت فراخوان ثبت‌نام برای انتخابات کمیسیون ورزشکاران منتشر شود.


انتهای پیام/4057/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته