دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 آذر 1394 - 10:31
2 خبر/

معاون فرهنگی و دانشجویی واحد لامرد معرفی شد

رئیس واحد لامرد گفت: محیط علمی، محیطی کاری است که نباید سیاست و سیاست بازی این محیط علمی را تحت تأثیر قرار دهد و تمام توجه مجموعه دانشگاه باید معطوف به خدمت رسانی به دانشجویان، استادان، کارکنان و خانواده‌ آنان باشد.
کد خبر : 54466

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر علی هاشمی در جلسه معارفه معاون فرهنگی و دانشجویی واحد لامرد که در سالن اجتماعات واحد برگزار شد، هدف از قیام امام حسین (ع) را مبارزه با ظلم و فساد دانست که این هدف باید به یک فرهنگ در میان اقشار مختلف جامعه تبدیل شود.


وی پیام قیام امام حسین (ع) را آزادگی و مقاومت دانست که منحصر به زمان و مکان خاص نیست.


هاشمی خاطرنشان کرد: معاونت دانشجویی فرهنگی یکی از مهم‌ترین معاونت‌های دانشگاه است که فعال و پویا و خلاق بودن این معاونت اثرات چشمگیری در ارتقای فرهنگ و رضایت دانشجویان خواهد داشت و باید طوری برنامه ریزی شود که دانشجویان را در مسائل فرهنگی و اجتماعی درگیر کند به طوری که دانشجویان خود هدایت کننده جریان فرهنگی واحد باشند.


وی تصریح کرد: ایجاد محیط فیزیکی فرهنگی یکی دیگر از شاخصه‌هایی است که در آرامش جو دانشگاه و تأثیرگذاری فرهنگی باید مدنظر قرار گیرد.


هاشمی: ایجاد محیط فیزیکی فرهنگی یکی دیگر از شاخصه‌هایی است که در آرامش جو دانشگاه و تأثیرگذاری فرهنگی باید مدنظر قرار گیرد

هاشمی دکتر سعیدی را فردی خلاق، توانمند، کوشا، متعهد و پیگیر معرفی کرد که باتوجه به این خصایص انتظار می‌رود اهداف فرهنگی محقق شده و از اثرات مثبت آن همه مجموعه دانشگاه بلکه جامعه نیز بهره‌مند شود.


سعیدی معاون دانشجویی و فرهنگی واحد لامرد نیز با تشکر از رئیس واحد لامرد برای حسن نیت و اعتماد وی برای تصدی این پست اظهار کرد: با خلوص نیت، همدلی و وحدتی که در بین کارکنان خود مشاهده می‌کنم، قطعاً برنامه‌های فرهنگی به نحو احسن اجرا خواهد شد.


سعیدی افزود: باتوجه به تغییر و تحولات اجتماعی، وظیفه ما سنگین‌تر شده است و باید باتوجه به تغییرات موجود، برنامه ریزی لازم صورت پذیرد.


معاون دانشجویی و فرهنگی واحد لامرد یکی از راهکارهای مدنظر را فعال کردن کانون‌های دانشجویی و اجرای برنامه‌های متنوع در موضوعات مختلف دانست.


وی ادامه داد: تمام مجموعه دانشگاه، کارمندان، اعضای هیأت علمی، دانشجویان و خانواده‌های آنها در امر فرهنگی دخیل هستند و کار فرهنگی مؤثر، فرایند فعالیت تمام این عزیزان است.


سعیدی بروز کردن صدور گواهی‌نامه‌های موقت و تسریع در انجام امور دانشجویی وافزایش برنامه‌های رفاهی دانشجویان را یکی دیگر از برنامه‌های معاونت دانشجویی دانست.


از جمله سوابق اجرایی سعیدی، مدیرگروه دروس عمومی (۹سال)، مدیرگروه آموزش ابتدایی (۷) سال، مدیرگروه علوم تربیتی (۵ سال)، عضو کمیسیون موارد خاص واحد، عضو شورای آموزشی واحد، ۵مقاله پژوهشی ISC ویک طرح پژوهشی اجرا شده است.


در ادامه دکتر الهیاری و دکتر رنجبر با تبریک به سعیدی به بیان برنامه‌های حوزه فعالیت خود پرداختند و در پایان مراسم حکم معاونت سعیدی به وی ابلاغ شد.


برگزاری کنفرانس بازاریابی در دانشگاه آزاد اسلامی واحدلامرد


کنفرانس بازاریابی از سوی زمانی یکی از استادان واحد لامرد با همکاری معاونت آموزشی و پژوهشی دانشگاه در سالن آمفی تئا‌تر زنده یاد دکتر حیاتی با حضور ۱۴۰ نفری عموم مردم و دانشجویان برگزار شد.


زمانی مقدمه‌ای در مورد بازاریابی بیان کردوادامه داددلیل اصلی موفقیت یا شکست یک فعالیت تجاری با توجه به موفقیت یا شکست فعالیت‌های بازاریابی ان رقم می‌خوردو ۴۸ درصد از ناکامی‌های تجاری را باید در کم کاری و یا فقدان اثربخشی در حوزه بازاریابی و فروش جستجو کرد و بازاریابی هنر علم پی بردن به خواسته‌های واقعی مشتریان و بازار امروز و آینده است.


زمانی درباره موضوعاتی همچون هدف تجارت، چهار موضوع مهم در بازاریابی، سه سوال کلیدی در بازاریابی موفق، بررسی بازار و اطلاعات بازاری، بازاریابی مشتری محور، تحلیل رفابت، دست یابی به امتیاز رقابتی، چهار اصل راهبردی بازاریابی، راهکارهای بازاریابی، برای به عقب راندن رفبا، بازاریابی خلاق، چهار روش برای تغییر دادن تجارت خود مطالبی بیان کرد.


وی گفت: بازاریابی از هر ورزشی هیجان‌انگیز‌تر است. بازاریابی قلب تپنده همه تجارت‌های موفق است و راهکار تجارت در راهکار بازاریابی خلاصه می‌شود. خوشبختانه بازاریابی مانند همه مهارت‌های دیگر آموختنی است، فقط به کمی تمرین احتیاج داردکه باید تجربه کنید. رقبای شما میزان فروش و سهم شما در بازار و میزان سود شما را مشخص می‌کنند. رقبای شما هرگز به اندازه امروز سر سخت و جدی نبوده اند و برای موفقیت در حوزه بازاریابی حد و حدودی وجود ندارد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب