دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 آذر 1399 - 09:17
نریمانی‌راد مطرح کرد؛

چاپ حدود ۴ هزار جلد کتاب و عنوان مقاله از سوی اساتید بسیجی

معاون علمی و پژوهشی بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی گفت: اساتید بسیجی در کانون‌های واحدهای سراسر کشور در دوره تحولی حدود 4 هزار کتاب و مقاله تألیف کرده‌اند.
کد خبر : 544637

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، محمد نریمانی‌راد به فعالیت‌های اساتید بسیجی در دوره تحولی اشاره کرد و گفت: اساتید بسیجی در کانون‌های واحدهای سراسر کشور در دوره تحولی بیش از ۳۵۰ جلد کتاب ترجمه و تألیف کرده‌اند و حدود 3 هزار و 200 عنوان مقاله در مجلات علمی و پژوهشی و همچنین ‌isi به چاپ رسانده‌اند که ازاین تعداد حدود ۲۳۵ جلد کتاب مربوط به علوم انسانی و ۱۱۵ جلد مربوط به علوم مهندسی است و از مجموع مقالات حدود یک هزار و 260 عنوان مقاله مربوط به حوزه علوم انسانی و یک هزار و 940 عنوان مقاله مربوط به حوزه فنی و مهندسی است.


وی به طرح‌های پژوهشی و کنفرانس‌ها اشاره کرد و افزود: استادان بسیجی بیش از ۱۳۰ مورد طرح پژوهشی درون و برون دانشگاهی را اجرا کرده‌اند و حدود ۶۷ مورد همایش علمی در سطح ملی و بین الملل را برگزار کرده‌اند.


معاون علمی و پژوهشی بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی در پایان به سایر فعالیت‌های پژوهشی بسیج اساتید اشاره کرد و گفت: بستر برای فعالیت‌های پژوهشی تحقیقاتی و فناورانه در دانشگاه آزاد اسلامی مهیا است و هر استادی که دغدغه خودکفایی کشور را دارد می‌تواند در این مجموعه یکی از موضوعات طرح پایش را که بر اساس نیازسنجی در جامعه برای گروه‌های مختلف صنعتی و غیر صنعتی جمع‌آوری‌شده انتخاب کند و کار تحقیقی - کاربردی در راستای نیازهای کشور را به انجام برساند.


نریمانی‌راد بیان کرد: اساتید بسیجی با احساس تکلیف اجتماعی، از زمان شیوع ویروس کرونا در کشور در بیش از ۲۸۴ نوع خدمت دانشگاه آزاد اسلامی به هم‌وطنان عزیز خدمت‌رسانی کرده‌اند.


انتهای پیام/4040/


انتهای پیام/

برچسب ها: مجلات علمی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته