دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایذه در گفت‌وگو با آنا:

جریان دانشجو، دانشگاه و عالمان ابرقدرت‌ها را تسلیم کرده است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایذه گفت: امروز پتانسیل پیوند ایمان و علم و قدرت و ابتکار عمل و تعهد به کشور بین آحاد ملت به سکانداری دانشجو، دانشگاه و عالمان دینی سرمایه‌ای برای پیشرفت و توسعه شده است و این جریان است که توانسته ابر قدرت‌ها را در مقابل خواسته‌های به حق خویش تسلیم کند.
کد خبر : 54456

دکتر محمدوفا درویش‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا به مناسبت روز دانشجو اظهار کرد: این روز یکی از برجسته‌ترین روزهای انقلاب شکوه‌مند ما به شمار می‌رود و از آن حیث حائز اهمیت است که به نام پویا‌ترین و مهم‌ترین گنجینهٔ فکری و علمی جامعه، یعنی دانشگاه و دانشجو نام گذاری شده است.


وی گفت: روز دانشجو به این علت مهم است که یادآور حماسه، ایثار، جوان مردی، پای مردی و استکبار ستیزی دانشجویان جامعه محسوب شده و به لحاظ ماهیتی نیز این روز، روز هویت خواهی، وطن دوستی، دیانت طلبی و احساس مسئولیت در مقابل مصالح و منافع کشور و مردم و مبارزه با استبداد است.


درویش‌پور افزود: آنچه امروز برای دانشجویان ما مهم است این خواهد بود که اولاً ماهیت این روز که به نام آنان رقم خورده را خوب بشناسند و بدانند و نیز اندیشه کنند که چرا پیش قراولان این روز سینه‌‌هایشان آماج تیر دژخیمان رژیم مستبد و سرسپردهٔ وقت شد.


وی دانشجویان را مخاطب قرار داد و گفت: باید جایگاه و موقعیت تاثیرگذار خویش را در حال و آینده جامعه بدانید و شرایط و موقعیت حساس امروز و حرکت به سمت علمی و اقتصادی جامعه را به روشنی دریابید و در این راستا هم باید وظایف و تکالیف خود را جست‌و‌جو کنید و هم آسیب‌هایی را که دشمنان در مسیر تاثیرگذاری مثبت شما قرار داده‌اند، شناسایی کنید.


رئیس واحد ایذه گفت: امروز دنیا درک این را دارد که پتانسیل‌های تعالی و توسعه و پیشرفت ملت ایران و قدرت بلا منازع آن در منطقه و شکوه و هیبت و عظمت ایران و ایرانی را به خوبی بداند.


درویش‌پور افزود: به برکت نظام دینی ما و تفکر استبدادستیزی ملت قدرتمند و رهبری عالمانه و بی‌بدیل نظام و نیز پیوند مستحکم و ناگسستنی آن هر روز بر شکوه و جلال این انقلاب افزوده می‌شود.


وی اظهار کرد: امروز پتانسیل پیوند ایمان و علم و قدرت و ابتکار عمل و تعهد به کشور بین آحاد ملت به سکانداری دانشجو، دانشگاه و عالمان دینی سرمایه‌ای برای پیشرفت و توسعه شده است و این جریان است که توانسته ابرقدرت‌ها را در مقابل خواسته‌های به حق خویش تسلیم کند.


درویش‌پور افزود: ما و شما باید قدردان ارزش‌های معنوی نظام خود باشیم و جز به استقلال، هویت و عظمت ملت و مردم خود نیندیشیم و نگذاریم دام‌های شیطانی و اهرم‌های زور و استبداد که هر روز و هر لحظه بر سر راه دانشجو تنیده می‌شود کارساز افتد.


وی در پایان خطاب به دانشجویان گفت: امیدوارم که قدر و منزلت خود را بدانید و آن را به نفع این ملت و مملکت به کار بگیرید.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته