دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 آذر 1399 - 17:45

بهترین برند شیرآلات ایرانی کدام است؟

چطور می توان بهترین شیرآلات را با توجه به خصوصیات شیرآلات خوب تشخیص داد؟ در این مقاله همراه ما باشید تا با برندهای شیرآلات بهداشتی و بهترین شیرآلات ایرانی آشنا شوید.
کد خبر : 544552
12939156_980.png

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا، صنعت شیرآلات بهداشتی در ایران پیشرفت های بسیاری داشته است و امروزه مدل های متنوعی در رنگ های متفاوت در بازار عرضه می شود. حتما در هنگام خرید شیرآلات این سوال برای شما نیز پیش آمده است که بهترین برند شیرآلات ایرانی کدام است؟ چطور می توان بهترین شیرآلات را با توجه به خصوصیات شیرآلات خوب تشخیص داد؟ در این مقاله همراه ما باشید تا با برندهای شیرآلات بهداشتی و بهترین شیرآلات ایرانی آشنا شوید.


رتبه بندی شیرآلات ایرانی
 


رتبه بندی شیرآلات ایرانی با توجه به دو عامل کیفیت و شناخته شده بودن یا همان برند شیرآلات بهداشتی و ساختمانی انجام می گیرد. در حالت ایده آل بهترین برند شیرآلات باید هم شناخته شده ترین باشد و هم باکیفیت ترین. اما این موضوع همیشه صادق نیست. بعضی اوقات ممکن است معروف ترین برندها، که کیفیت بالایی نیز دارند، در اثر غرور و عدم احساس نیاز به بهبود کیفیت محصولات و روابط خود با نمایندگان دچار افت شوند. در این شرایط کم کم از فروش محصولاتشان کاسته می شود و بعد از مدتی سایر برندهای کمتر شناخته شده جای آنها را می گیرند. در این مقاله با در نظر گرفتن این موارد و تجربه صحبت با مشتریان، رتبه بندی بهترین شیرآلات ایرانی به شرح زیر است.


شیرآلات شودر


شیرآلات KWC


شیرآلات راسان


شیرآلات کاویان


شیرآلات کلار


ویژگی های بهترین شیرآلات ایرانی (خصوصیات شیرآلات خوب)
 


تشخیص بهترین شیرآلات صرفاً با بررسی ظاهر آنها امکانپذیر نیست. حتما درباره ویژگی هایی مانند کیفیت آلیاژ، کیفیت مواد به کار رفته در آبکاری و لوازم درون شیر و مقاومت بالای بهترین شیرآلات شنیده اید. اما آیا امکان بررسی و اطمینان از این ویژگی ها در زمان خرید وجود دارد؟ متاسفانه خیر! اما چند نکته وجود دارد که توجه به آنها در انتخاب بهترین شیرآلات تاثیر مثبتی دارد.



  1. بهترین شیرآلات گارانتی معتبر دارند: ضمانتنامه معتبر نشان دهنده اطمینان تولید کننده به کیفیت شیرآلات خود است و خیال شما را بابت دردسرهای احتمالی راحت می کند.

  2. بهترین شیرآلات کیفیت پرداختکاری بالایی دارند: به سطح شیرآلات مورد نظر خود دقت کنید. در صورت مشاهده موج بر روی آن، مرحله پرداختکاری با دقت کافی انجام نشده است.

  3. بهترین و پرفروش ترین شیرآلات دارای نشان استاندارد هستند.


در هنگام خرید بهترین شیرآلات ایرانی و خارجی، حتما موارد بالا را در نظر داشته باشید، چراکه مهمترین مواردی هستند که در هنگام انتخاب بهترین شیرآلات، توسط شما قابل تشخیص اند. سایر فاکتورها مانند جنس شیرآلات، استاندارد بودن مواد اولیه و... توسط شما امکانپذیر نیست و چاره ای جز اطمینان به نظرات آشنایان و فروشندگان ندارید. این سه نکته احتمال انتخاب بهترین شیرآلات ایرانی را افزایش می دهد.


شیرآلات شودر
 


شرکت شیرآلات شودر از سال 1370 فعالیت خود را در زمینه تولید شیرآلات بهداشتی و ساختمانی آغاز کرد. تنوع محصولات برند شودر بالاست و انواع شیرآلات روشویی تا آشپزخانه را در رنگ های مختلف کروم، طلایی، شیری-طلایی (مات و براق) و مشکی تولید می کند. این برند نیز یکی دیگر از انواع برندهای لوکس بازار شیرآلات ایران است که قیمت بالایی دارد و در محصولات خود به طرح هایی مانند باروک و بیزانس نیز پرداخته است. تبلیغات، کیفیت و زیبایی شیرآلات شودر باعث توجه مصرف کنندگان به این شیرآلات تولید ایران شده است.


شیرآلات KWC
 


شیرآلات KWC در ایران دارای مجوز شرکت سوئیسی KWC با قدمتی 150 ساله است. در سال 1353، شرکت شیرهای ساختمانی و صنعتی ایران، طی یک قرار داد، اقدام به انتقال تکنولوژی تولید شیرآلات بهداشتی از شرکت KWC به ایران کرد. این شرکت با بهره گیری از تجهیزات سوییسی و مواد اولیه باکیفیت تولید کننده محصولات لوکس بازار شیرآلات بهداشتی است. شیرآلات تولیدی این شرکت در مدل های متنوع توکار، چشمی، ترموستاتیک به بازار عرضه می شود. نمایندگی های برند KWC در شهرای مختلف ایران واقعا شده اند و دفتر مرکزی این شرکت در تهران است. محصولات این برند دارای 5 سال گارانتی است.


خصوصیات شیرآلات خوب


شیرآلات راسان
 


شیرآلات راسان (شرکت ماهسان پویا) فعالیت خود را از سال 1376 آغاز کرد. هدف این شرکت تولید محصولات با کیفیت بالا بوده و در طی سال ها فعالیت خود این هدف را تا حد مطلوبی برآورده کرده است. شرکت راسان به واسطه تبلیغات گسترده تلویزیونی و محیطی، کیفیت محصولات خود و شعار جذاب "همراه سرد و گرم زندگی"، برندی شناخته شده برای تمامی ایرانیان است. شیرآلات راسان تنوع محصولات گسترده ای در حدود 300 مدل در رنگ های سفید، مشکی کروم و طلایی دارد. شیرآلات راسان نیز امکان خرید اینترنتی را برای مصرف کنندگان در نظر گرفته است. محصولات راسال دارای 5 سال گارانتی است.


شیرآلات کاویان
 


یکی از قدیمی ترین شرکت های طراح و تولید کننده شیرآلات بهداشتی، شیرآلات کاویان است. موسس این شرکت از سال 1368 یکی از فعالین صنعت شیرآلات بوده و در مجموعه هایی مانند برنز و بهریزان صنعت به فعالیت پرداخته است. بسیاری از شما ممکن است نام شیرآلات کاویان را نشنیده باشید، چرا که این شرکت برند خود را در سال 1386 ثبت کرد. اما پیش از آن به تولید و فروش قطعات شیرآلات به سایر تولیدکنندگان می پرداخت و احتمالاً تجربه استفاده از محصولات این شرکت را بدون اینکه بدانید داشته اید. از سال 1386 طراحی و تولید شیرآلات مونتاژ شده با برند کاویان را آغاز کرد. رویکرد شیرآلات کاویان به تولید شیرآلات متفاوت است و به ایده های خلاقانه، خاص و غیر کپی اعتقاد دارد. با کمی بررسی می توانید مدل های جذابی مانند طرح قو، پنگوئن، پرنده و ... را در میان تنوع مدل ها و رنگ های محصولات این شرکت پیدا کنید. "صدای پای آب" شعار این شرکت است که اشاره به توجه به مصرف بهینه آب دارد. شیرآلات کاویان دارای 5 سال ضمانت است. در حال حاضر این شرکت در فروشگاه اینترنتی شیرآلات کاویان (www.kavianhamafza.com) امکان خرید مستقیم از تولید کننده را برای مصرف کنندگان فراهم آورده است. نکته جالب اینکه توضیحات جالبی درباره ایده طراحی هر محصول به همراه اطلاعات فنی دقیق در این فروشگاه آنلاین درج شده است.


بهترین شیرآلات ایرانی


شیرآلات کلار
 


شیرآلات کلار (شرک کلار پویا) فعالیت خود را از سال 1382 آغاز کرد. شیرآلات کلار اولین تولیدکننده ایرانی شیرآلات توکار و نامی شناخته شده در بازار شیرآلات توکار است. محصولات این شرکت کیفیت بالایی دارد، طراحی آن ها به سبک مدرن است و در تنوع رنگی سفید، کروم و طلایی به بازار عرضه می شود. ماده اولیه مورد استفاده در تولید شیرآلات کلار، شمش برنج اکستروژن شهید باهنر کرمان و از باکیفیت ترین مواد اولیه است. اگر به دنبال خرید شیرآلات توکار هستید، شیرآلات کلار می تواند انتخاب بسیار مناسبی باشد.


شیر توکار کلار از بهترین شیرآلات ایرانی است


سخن آخر
 


با توجه به گسترش روز افزون رقابت بین برندهای شیرآلات ایرانی، کیفیت این برندها به هم بسیار نزدیک شده است. ریزه کاری های مانند بهبود مستمر، مشتری مداری و نحوه برخورد با نمایندگان نیز در کنار کیفیت شیرآلات بهداشتی باعث تعیین رتبه بندی شیرآلات ایرانی می شود. بهترین شیرآلات ایرانی دارای بعضی خصوصیات مشترک نیز هستند که در هنگام خرید و در کنار قیمت شیرآلات می تواند راهنمای شما در انتخاب بهترین و پر فروش ترین شیرآلات ایرانی باشد.


انتهای پیام/ر


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب