دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 آذر 1399 - 13:28

راه اندازی آسان و سریع وب سایت با پیشنهاد ویژه میزبان فا

شرکت میزبان فا طرحی ویژه را برای افرادی که قصد راه اندازی سایت دارند، تدارک دیده است. در این طرح تنها با خرید هاست از میزبان فا، یک سایت راه اندازی شده را تحویل خواهید گرفت!
کد خبر : 544441
image_167b4c9f23177ccefa2a33eac350d9d5040e8344.jpg

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا، کسب و کارهای اینترنتی با سرعت فوق العاده ای در حال گشترش هستند و در چند سال آینده سهم غالب از بازار کل دنیا را در اختیار خواهند داشت. بر همین اساس، کسب و کارهای سنتی که نتوانند خودشان را با فضای دیجیتال وفق دهند از صحنه رقابت حذف می شوند. اگر نمی خواهید جزو این دسته از افراد و کسب و کارها باشید پیشنهاد ما این است هر چه سریع تر به فکر راه اندازی کسب و کار اینترنتی باشید. لازم به ذکر است بهترین و اساسی ترین اقدام برای انجام اینکار، راه اندازی سایت می باشد. سایر اقدامات نظیر فعالیت در شبکه های اجتماعی و ... می بایست پس از راه اندازی سایت انجام شود. در واقع ورود به عرصه کسب و کارهای اینترنتی بدون داشتن سایت، یک خطای راهبردی می باشد.


ملزومات اساسی برای راه اندازی وب سایت
 


برای راه اندازی سایت در قدم اول به دامنه، هاست و سایت ساز نیاز داریم. در واقع این سه عامل می بایست داشته باشیم تا بتوانیم راه اندازی سایت را انجام دهیم و بدون هر یک از این موارد نمی توان کار خاصی را انجام داد. در ادامه به معرفی این موارد خواهیم پرداخت.



  • دامنه یا دامین - آدرس اینترنتی وب سایت

  • هاست یا سرویس میزبانی وب - فضای اینترنتی مورد نیاز برای سایت

  • سایت ساز یا سیستم مدیریت محتوا - نرم افزار تحت وب برای راه اندازی سایت


دامنه چیست و چگونه می توانیم آنرا داشته باشیم؟
 


دامنه به عنوان آدرس اینترنتی سایت می باشد و هر سایتی یک آدرس اینترنتی منحصر به فرد دارد. دامنه ها انواع و اقسام مختلفی دارند که آنها را می توان بصورت زیر دسته بندی کرد:



  • دسته بندی جغرافیایی: دامنه های ملی مانند ir - us - de و ... و دامنه های بین المللی مانند com - net - org و ...

  • دسته بندی موضوعی نظیر net - org - shop - biz - press و ...

  • و انواع دسته بندی های دیگر ...


برای اینکه آدرسی برای سایت خودمان داشته باشیم می بایست یک دامنه را برای خودمان ثبت کنیم. دامنه مورد نظر می بایست در مالکیت شخص دیگری نبوده و حقوق مادی و معنوی شخص، شرکت، ارگان، کشور و ... را نقض ننماید. برای ثبت دامنه می بایست به سایت شرکت های ارائه دهنده خدمات ثبت دامنه مراجعه نموده و اقدام به ثبت کردن دامنه نماییم.


هاست چیست و چگونه می توانیم آنرا بخریم؟
 


هاست فضایی در سطح اینترنت است که بصورت اختصاصی به یک سایت داده می شود که اطلاعات و فایل های آنرا در خود جای دهد. تمامی محتوای سایت بر روی هاست قرار می گیرد و این فضا به واسطه عاملی به نام DNS به دامنه متصل می شود. با تنظیم شدن DNS ها بر روی دامنه، فضای هاست با دامنه ست شده و در دسترس قرار می گیرد. پس از این مرحله می توانیم اقدام به نصب سایت ساز نماییم. برای خرید هاست نیز می بایست به سایت شرکت های هاستینگ مراجعه نموده و سرویسی را متناسب با نیاز سایت مان سفارش دهیم.


سایت ساز چیست و چگونه آنرا نصب کنیم؟
 


سایت ساز یک نرم افزار تحت وب می باشد که به واسطه رابط کاربری خود، امکان طراحی سایت را بدون کدنویسی برای ما فراهم می نماید. سیستم مدیریت محتوای وردپرس، محبوب ترین و بهترین سایت ساز دنیاست که میلیون ها سایت به کمک آن راه اندازی شده اند.


مشکلات پیش رو برای راه اندازی سایت
 


بزرگترین مشکل این است که اگر دانش لازم برای راه اندازی سایت را نداشته باشید کار نسبتا سختی را در پیش خواهید داشت. ممکن است سوالات و ابهامات زیادی، ذهن شما را مشغول کرده و بسیاری از افراد در وسط راه آنرا رها می کنند! ما یک راه حل ساده برای رفع این مشکل داریم که در ادامه به آن اشاره می کنیم.


یک پیشنهاد خاص و ویژه از سمت میزبان فا
 


میزبان فا


شرکت میزبان فا طرحی ویژه را برای افرادی که قصد راه اندازی سایت دارند، تدارک دیده است. در این طرح تنها با خرید هاست از میزبان فا، یک سایت راه اندازی شده را تحویل خواهید گرفت! علاوه بر اینکه راه اندازی سایت توسط میزبان فا انجام می شود، دامنه و قالب وردپرس رایگان نیز در صورت سفارش هاست با دوره پرداخت سالانه به شما به شما تعلق می گیرد. این یعنی ثبت یک سفارش ساده و داشتن یک سایت آماده به کار!


برای خرید این سرویس شگفت انگیز کلیک کنید


انتهای پیام/ر


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته